رئیسیان با بیان اینکه میزان آب سطحی در برخی از نقاط روستای فولاد محله بالا است گفت: برای رفع این مشکل اقداماتی انجام می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، ایرج رئیسیان مدیرکل مدیریت بحران استانداری سمنان نیز در این نشست با تأکید بر اینکه میزان آب سطحی در برخی از نقاط روستای فولاد محله بالا است که مشکل به وجود آمده اخیر مختص به سال‌های پیش نیست، اظهار داشت: این مسئله از ده‌ها سال قبل نیز در روستای فولاد محله وجود داشته است.

او بابیان اینکه بالاآمدن آب در روستای فولاد محله مشکلاتی را برای تعدادی از اهالی منطقه ایجاد کرد، یادآور شد: با هماهنگی‌های انجام‌شده با دستگاه‌های اجرایی مربوطه برای رفع این چالش اقدام‌هایی در دست اجرا است.

رئیسیان کمبود آب در روستای فولاد محله را یکی دیگر از مشکلات اساسی مردم این منطقه دانست و گفت: با برنامه‌ریزی اصولی شرکت آب منطقه‌ای سمنان و آب و فاضلاب استان برای رفع این دغدغه اقدام شود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری بابیان اینکه جبران خسارت‌های ناشی از بالا آمدن آب در روستای فولاد محله چالش اساسی است، سمنان اضافه کرد: اعتبار‌هایی از سوی اداره کل مدیریت بحران استانداری سمنان برای لایروبی قنات روستای فولاد محله در نظر گرفته خواهد شد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار