مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان گفت: از ابتدای اجرای طرح آمران سلامت که تاکنون با بهره‌مندی از ظرفیت‌های ارزنده داوطلبی و جوانان صورت گرفته، ۴۵ هزار و ۲۳۴ نفر از شهروندان اصفهانی از خدمات این طرح بهره‌مند شده‌اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،علی محمدهاشمی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان با بیان اینکه طرح آمران سلامت برای دعوت مردم به رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی توسط جوانان و داوطلبان جمعیت هلال احمر استان اصفهان از روز دوشنبه پنجم آبان ماه آغاز شده است، گفت: از ابتدای اجرای این طرح تاکنون که با بهره‌مندی از ظرفیت‌های ارزنده داوطلبی و جوانان صورت گرفته، ۴۵ هزار و ۲۳۴ نفر از شهروندان از خدمات این طرح بهره‌مند شده‌اند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان با اشاره به اینکه یک هزار و ۳۹۹ نفر از داوطلبان و جوانان جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان در قالب ۵۷۰ تیم در طرح «آمران سلامت» استان اصفهان فعالیت می‌کنند، افزود: در این مدت، ۴۵ هزار و ۲۳۴ اصفهانی از خدمات طرح آمران سلامت بهره‌مند شده‌اند.

او در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: در همین راستا در اجرای طرح ملی آمران سلامت استان اصفهان با بهره‌مندی از ظرفیت‌های ارزنده داوطلبی، ۷ هزار و ۳۹۱ ماسک و ۱۶۴ لیتر مواد ضدعفونی‌کننده در بین مردم توزیع شده است.

هاشمی گفت: در اجرای این طرح ملی در استان، نیروی انتظامی، استانداری، دانشگاه علوم پزشکی، شهرداری‌ها، دهیاری‌ها و دیگر مقامات شهرستانی و محلی یاریگر و همراه جمعیت هلال‌احمر بوده‌اند.

گفتنی است طرح آمران سلامت در لبیک به فرمایشات مقام معظم رهبری در جلوگیری از گسترش بیماری منحوس کرونا از ۵ آبان آغاز شده و تا ۱۵ آبان ماه با مشارکت جوانان و داوطلبان در سراسر استان ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.