ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا استان یزد از تعطیلی یک هفته‌ای مراکز فرهنگی، مذهبی و آموزشی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا استان یزد، در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: برنامه آموزشی، فرهنگی، مذهبی، هنری و برگزاری جشنواره‌ها و همایش‌ها از امروز شنبه به مدت یک هفته در این استان تعطیل خواهد بود.

آموزش حضوری تمام مقاطع تحصیلی و مدارس، کلاس‌های آموزشی آزاد و دولتی، مراکز آموزشی بخش خصوصی و مهدکودک‌ها به مدت یک هفته تا پایان ۱۶ آبان ماه سال جاری تعطیل هستند.

بر اساس این اطلاعیه، برنامه‌های فرهنگی، ورزشی، هنری و مذهبی، سالن‌های سینما، تئاتر و مراکز مشابه، کتابخانه‌های عمومی، پارک‌ها و بوستان ها، مراکز تفریحی، شهربازی ها، فضا‌های سبز عمومی به مدت یک هفته تعطیل شدند.

همچنین نماز‌های جمعه و مراسم روضه خوانی در مساجد، حسینیه‌ها و تکایا، مراسم عروسی و پذیرایی در سالن‌ها، تالار‌ها و باغ‌ها تا پایان هفته جاری ممنوع است.

تمام اماکن گردشگری فضای بسته، سالن‌های ورزشی، باشگاه‌های بدنسازی و گیم نت ها، جلسات و نشست‌های اداری، همایش ها، جشنواره ها، نمایشگاه‌ها و آزمون‌های استانی به استثنای موارد مرتبط با کرونا و همچنین هرگونه برگزاری مراسم و تجمع در آرامستان‌های استان تا پایان ۱۶ آبان ماه سال جاری ممنوع است.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
میلاد
۱۴:۴۸ ۱۰ آبان ۱۳۹۹
چرا نماز جماعت مساجد تعطیل نمیشه...
بابا این مسجد محله ما ...مسجد المهدی مجتمع مسکونی های مهر ، پشت دادگستری همیشه باز هست و تجمع درونش زیاده بخصوص کلاس ورزش و اینجور چیزا برا بچه ها هم داره...
ما مخالف این چیزا نیستیم ولی به خدا تو این شرایط خطرناکه.