مهم‌ترین حوادث مازندران در روز شنبه ۱۰ آبان ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مهم‌ترین حوادث مازندران در روز شنبه ۱۰ آبان ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف ۱۶ فقره سرقت در شهرستان بابل

سرهنگ سید محسن جعفری فرمانده انتظامی شهرستان بابل گفت: در پی وقوع سرقت‌های متعدد منزل و ساختمان نیمه کاره در شهرستان بابل، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

او افزود: در اجرای این ماموریت، ماموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی سارق را شناسایی کردند.

سرهنگ جعفری گفت: پس از هماهنگی‌های قضائی در عملیاتی ضربتی متهم دستگیر و تاکنون به ۱۶ فقره سرقت از منزل و ساختمان نیمه کاره در این شهرستان اعتراف کرد.

او از شهروندان خواست: توصیه‌های پلیس در حفظ و نگهداری از اموال خود را جدی بگیرند و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک موضوع را سریعا ازطریق تلفن ۱۱۰ به مرکز فوریت‌های پلیسی اطلاع دهند.


بیشتر بخوانید


دستگیری عامل افیونی در محمود آباد

سرهنگ محمود حسین زاده فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد گفت: درپی کسب خبری مبنی بر حمل مواد مخدر از سوی یک قاچاقجی مواد مخدر در این شهرستان موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

او افزود: با انجام تحقیقات پلیسی و بررسی‌های میدانی، متهم که قصد انتقال مواد مخدر از یکی از استان‌های جنوبی کشور به این شهرستان را داشت شناسایی شد.

سرهنگ حسین زاده گفت: پس از هماهنگی با مرجع قضائی متهم در یک عملیات ضربتی در یکی از وروردی‌های این شهرستان دستگیر و در بازرسی از خودروی وی ۵ کیلو گرم تریاک کشف شد.

فرمانده انتظامی محمودآباد به شهروندان توصیه کرد: در صورت اطلاع از فعالیت قاچاقچیان و فروشندگان موادمخدر و یا هرگونه اخلال در نظم و امنیت عمومی مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

کشف ۱۷ فقر ه سرقت سیم برق در بهشهر

سرهنگ حسن عنایتی گنجی فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر گفت: در پی وقوع سرقت‌های متعدد سیم برق از شبکه‌های توزیع برق در روستا‌های بالادست شهرستان، پیگیری پرونده در دستور کار ماموران پاسگاه بیشه بنه و پلیس آگاهی قرار گرفت.

او افزود: ماموران با بررسی‌های همه جانبه و اقدامات اطلاعاتی ۲ سارق را در این رابطه شناسایی و دستگیر کردند.

سرهنگ عنایتی گنجی گفت: متهمان در تحقیقات و بازجویی‌های به عمل آمده به ۱۷ فقره سرقت سیم برق در این شهرستان و چند شهرستان همجوار نیز اقرار کردند.

او ادامه داد: متهمان پس از تشکیل پرونده با قرار قانونی مناسب از سوی مرجع قضائی روانه زندان شدند.

دستگیری سارق اماکن خصوصی در گلوگاه

سرهنگ اسماعیل حسن زاده جانشین انتظامی شهرستان گلوگاه گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از اماکن خصوصی و احشام در این شهرستان، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی‌های همه جانبه سارق را شناسایی کردند.

سرهنگ حسن زاده گفت: پس از هماهنگی‌های قضائی متهم دستگیر و در بازجویی‌های به عمل آمده تاکنون به ۱۰ فقره سرقت اماکن خصوصی و احشام در این شهرستان اعتراف کرد.

کشف ۳ تن چوب جنگلی قاچاق در ساری

سرهنگ ناصر علی صفر پور فرمانده انتظامی شهرستان ساری گفت: در پی اعلام خبری مبنی بر نگهداری و دپوی چوب آلات قاچاق در یکی از روستا‌های بخش چهار دانگه، موضوع در دستور کار مامورین پاسگاه انتظامی کیاسر قرار گرفت.

او افزود: ماموران در بازرسی از محل ۳ تن چوب آلات جنگلی قاچاق که بصورت غیر قانونی از جنگل‌های اطراف برداشت شده بود کشف کردند.

سرهنگ صفرپور گفت: محصولات قاچاق کشف شده به اداره منابع طبیعی شهرستان تحویل و متهم نیز پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

کشف ۴ تن چوب قاچاق در سوادکوه شمالی

سرهنگ حمیدرضا فرهودی فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه شمالی گفت: ماموران انتظامی این فرماندهی حین کنترل خودرو‌های عبوری در یکی از محور‌های روستایی این شهرستان، به یک خودروی حامل چوب مظنون شدند.

او افزود: ماموران در بازرسی از این خودرو ۳ تن چوب آلات جنگلی غیر مجاز که از جنگل‌های اطراف این شهرستان برداشت شده بود کشف کردند.

سرهنگ فرهودی ادامه داد: در این ارتباط راننده خودرو نیز دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه شمالی از تحویل چوب‌های قاچاق کشف شده به اداره منابع طبیعی شهرستان خبر داد و به شهروندان توصیه کرد: در صورت مشاهده هرگونه قاچاق کالا مراتب را سریعاً به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.