مهم‌ترین حوادث مازندران در روز یکشنبه ۲۰ مهر ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مهم‌ترین حوادث مازندران در روز یکشنبه ۲۰ مهر ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

قدردانی رئیس دادگستری رامسر از دقت و سرعت عمل پلیس

مرتضی کاردان رئیس دادگستری شهرستان رامسر گفت: با توجه به موقعیت جغرافیایی شهرستان رامسر و حضور گردشگران و افراد غیربومی، تامین امنیت شهروندان و مسافران مستلزم هم افزایی همه جانبه دستگاه قضائی و انتظامی است.

او افزود: نمونه بارز این هم افزایی، حضور سریع و به موقع مقامات قضایی و انتظامی در همه حوزه‌های جرم خیز و محل‌های بروز حوادث می‌باشد
رئیس دادگستری رامسر گفت: امنیت و آرامش که از مهمترین ارکان نجات جوامع بشری است به همت و تلاش‌های شبانه روزی کارکنان نیروی انتظامی که خالصانه در خدمت جامعه هستند، برقرار می‌شود.

او ضمن تمجید از زحمات نیروی انتظامی که در خط مقدم مبارزه با برهم زنندگان نظم و امنیت، از دقت و سرعت عملکرد نیروی انتظامی و در عین حال هماهنگی مناسب با مراجع قضائی در پاکسازی نقاط آلوده و برخورد با اراذل و اوباش تقدیر و تشکر کرد.

کشف ۳ کیلوگرم تریاک در بابلسر

سرهنگ حسین اسدی فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر گفت: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت فردی در امرتهیه و توزیع موادمخد در شهرستان بابلسر، موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

او افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی، ماموران متهم را که با یک دستگاه خودروی پژو اقدام به تهیه وتوزیع موادمخدر در این شهرستان می‌کرد، شناسایی کردند.

سرهنگ اسدی از توقیف خودروی متهم و دستگیری وی در عملیاتی ضربتی خبر داد و گفت: در بازرسی از خودروی متهم ۳ کیلو گرم تریاک کشف شد.

انهدام باند سارقان داخل خودرو در گلوگاه

سرهنگ حسن زاده جانشین انتظامی شهرستان گلوگاه گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت خودرو در مناطق مختلف شهرستان گلوگاه، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

او افزود: ماموران با تحقیقات میدانی و انجام اقدامات گسترده پلیسی موفق به شناسایی باند سارقان غیر بومی داخل خودرو در سطح این شهرستان شدند.

سرهنگ حسن زاده گفت: پس از انجام بازجویی از متهمان دستگیر شده، سارقان به ۲۱ فقره سرقت لوازم خودرو اعتراف کردند.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.