راه اندازی پویش جهانی مهر محمدی

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان گفت: این اداره به منظور شناسایی حقانیت دین رحمانی و چهره رافت و رحمانیت پیامبر(ص) به جهانیان و کمک به محرومان، پویش جهانی مهر محمدی را راه اندازی کرد.

راه اندازی پویش جهانی مهر محمدیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، حجت الاسلام محمدهادی نظیری، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان با بیان اینکه این پویش با هدف کمک به محرومان و معیشت مردم راه اندازی شده است، بیان داشت: امروز که دنیا تشنه محبت و معنویت و استکبار دنبال تخریب چهره پیامبر رحمت(ص) است، مسلمانان جهان با این پویش مسلمانان محروم سرزمین خود را دریابند، تا بشریت بدانند پیامبر عاشق و دوستدار انسان‌ها به ویژه محرومان و مستضعفان بود.

نظیری افزود: ۲۲ عنوان برنامه با محوریت تبیین شخصیت و معرفی حضرت محمد(ص) به عنوان نماد رحمت و استکبارستیز هفته وحدت در سراسر این استان در حال برگزاری است.

او اظهار داشت: این برنامه‌های تدوین شده به منظور گرامیداشت هفته وحدت و بزرگداشت مقام حضرت محمد(ص) در مناطق مختلف استان اجرا می‌شود.

حجت‌الاسلام نظیری، هماهنگی با مساجد و هیات‌های مذهبی برای فضاسازی و نصب پرچم، تهیه محتوای تبلیغی برای فعالان شبکه مبلغان و اعزام مبلغ به مناطق مختلف استان همدان به منظور تبلیغ چهره به چهره را از جمله برنامه‌ها برشمرد.

او یادآور شد: اقداماتی به منظور هماهنگی با هیات‌های مذهبی برای اجرای برنامه در فضای مجازی و اجرای سرود‌های خیابانی و برپایی کاروان‌های شادی در صورت موافقت ستاد‌های کرونای شهرستان‌ها صورت گرفته است.

نظیری برگزاری نشست‌های تخصصی در موضوع تقریب مذاهب را از برنامه‌های خاص سازمان معرفی کرد و ادامه داد: فعالان شبکه مبلغان با محتوای تبلیغی تهیه شده سازمان، به صورت مجازی به تبلیغ می‌پردازند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان از هماهنگی با ایستگاه‌های صلواتی برای پشت نویسی رایگان خودروها، اجرای برنامه‌های متنوع قرآنی به صورت مجازی، اجرای مسابقه کتابخوانی، ذبح قربانی توسط هیات‌های حسینی و توزیع گوشت آن بین نیازمندان خبر داد.

نظیری ادامه داد: راه اندازی کاروان خودرویی خانوادگی با پرچم‌های مزین به نام اهل بیت(ع) و کاروان موتورسواران از دیگر برنامه‌های هفته وحدت در استان همدان است.

او برگزاری مسابقه نقاشی (پیامبر رحمت) و سخنرانی‌های صوتی و تصویری مبلغان با موضوع هفته وحدت را از دیگر برنامه‌های سازمان معرفی کرد.

نظیری با اشاره به برگزاری مسابقه مقاله نویسی گفت: این مسابقه در محور‌های نقش امام صادق(ع) در تمدن اسلامی و پذیرش مکتب شیعه و تحلیل و تبیین توصیه‌های مؤکد به جوانان اسلامی از منظر امام صادق علیه السلام برگزار و با تجلیل از بهترین مقالات، در سایت‌های رسمی و سایت سازمان تبلیغات کشور منتشر می‌شود.

به گفته وی اعزام گروه‌های جهادی با هماهنگی سازمان به مناطق محروم روستایی و اجرای چند طرح خدمات رسانی نیز مدنظر قرار دارد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان افزود: از دیگر برنامه‌های هفته وحدت می‌توان به برگزاری شب شعر تقریب به صورت مجازی، ارائه تولیدات چند رسانه‌ای با موضوعات مرتبط با این ایام و سخنرانی مبلغان همراه با مولودی خوانی ذاکران به صورت مجازی، اشاره کرد.

حجت‌الاسلام نظیری اظهار داشت: نور افشانی همزمان چند نقطه در سراسر استان، برپایی پویش (لبیک یا رسول الله) از بام منازل و بلندگوی‌های مساجد، اهدای قرآن نفیس به زوج‌های جوانی که در روز میلاد ازدواج خواهند کرد (زندگی فاطمی)، از سایر عناوین برنامه‌ریزی شده در هفته وحدت است.

انتهای پیام/ د 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار