معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: پویش دانش آموزی یوم الله ۱۳ آبان در استان در بستر برنامه شاد اجرا می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، سید بهاءالدین ملک حسینی معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: برنامه‌های یوم الله ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش آموز با استفاده از ظرفیت تشکل‌های دانش آموزی و بهره گیری از فضای مجازی انجام می‌شود.

ملک حسینی افزود: روز ۱۲ آبان زنگ استکبار ستیزی و روز دانش آموز به صورت نمادین در یکی از مدارس نواخته و در بستر شاد برای گروه‌های دانش آموزی سراسر استان برنامه‌های فرهنگی و هنری اجرا می‌شود.

او بیان کرد: اجرای سرود ۱۳ آبان، معرفی فهرست جنایات ضد بشری آمریکا، تبیین ۱۳ آبان ۵۷ و نهضت انقلابی دانش آموزان و معرفی الگو‌های دانش آموز انقلابی از برنامه‌های یوم الله ۱۳ آبان در فضای مجازی است.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان با اشاره به همزمانی سالروز ولادت با سعادت نبی مکرم اسلام و ۱۳ آبان گفت: معرفی ویژگی‌های امت پیامبر با تاکید بر محور اخلاق، مهرورزی و حفظ وحدت مسلمین از برنامه‌های گرامیداشت این روز است.

او افزود: برنامه‌های ۱۳ آبان با هماهنگی و همکاری شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و مصوبات ستاد مقابله با کرونا برگزار می‌شود.

ملک حسینی افزود: در فضای مجازی پویش دانش آموزی هشتک ۱۳ آبان از طریق شاد اجرا می‌شود.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.