رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از انجام ۹ عملیات اطفای حریق و امداد و نجات با تلاش آتش نشانان طی دیروز خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ابراهیم قنبری رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز با اشاره به انجام ۹ عملیات اطفای حریق و امداد و نجات طی دیروز در این کلانشهر گفت: ساعت یک و ۱۷ دقیقه بامداد با تماس تلفنی شهروندان با سامانه ۱۲۵ سازمان، گرفتار شدن مردی در بالابر هیدرولیکی در منطقه گلستان خیابان بوستان اطلاع رسانی شد.

او با بیان اینکه آتش نشانان با استفاده از خودروی نردبان او را به پایین منتقل کردند، افزود: همچنین وقوع آتش سوزی در تراس منزل مسکونی در کوی سعدی در ساعت ۱۳ و ۴۴ دقیقه اعلام شد و نیرو‌های آتش نشانی با استفاده از لوله‌های آبرسان حریق را مهار و از گسترش شعله‌های حریق به داخل ساختمان واحد مسکونی جلوگیری کردند.

قنبری در ادامه به وقوع آتش سوزی به دلیل اتصال برق کولر ۲ تیکه در واحد مسکونی واقع در خیابان شهید مختاری منطقه کمپلو راس ساعت ۱۷ و ۵۸ دقیقه و مهار آن با تلاش آتش نشانان اشاره کرد و بیان داشت: همچنین در ساعت ۱۹ و یک دقیقه مغازه کبابی جنب ترمینال تپه که به علت روشن ماندن منتقل زغال دود غلیظی محل مذکور را فراگرفته بود که با سرعت عمل آتش نشانان دود از مغازه تخلیه شد.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز ادامه داد: گیرکردن سقف کامیون بنز کانتینر دار در جاده ساحلی غربی زیر پل شهید قایقی ساعت ۱۹ و ۴۷ دقیقه آتش نشانان را از ۳ ایستگاه ۵۵ و ۹۹ و ۳۳ به محل حادثه کشاند و آن‌ها پس از نصب علائم هشدار دهنده ترافیکی در مسیر و با همکاری و تلاش، موفق به رهاسازی کامیون بنز شدند و مسیر برای خودرو‌های عبوری باز شد.

قنبری در ادامه با بیان اینکه آتش نشانان راس ساعت ۲۰ و ۳۶ دقیقه مرد ۴۰ ساله‌ای که قصد خودکشی از روی پل شهید هاشمی را داشت با مشاوره و گفتگو از خودکشی منصرف کردند، تصریح کرد: عملیات نجات از کابین آسانسور در مناطق سپیدار و زیتون کارمندی خیابان زمرد و همچنین عملیات نجات محبوس شدگان از اماکن مسکونی در منطقه کیانپارس بین خیابان ۲ و ۳ با تلاش آتش نشانان ختم به خیر شد و در این عملیات‌ها ۶ شهروند نجات یافتند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.