اختصاص تمام بخش های بیمارستان سینا کامیاران به بیماران کرونایی

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان کامیاران گفت:با توجه به افزایش نگران کننده تعداد بیماران مبتلا به کرونا، تمام بخش‌های بیمارستان سینا به کرونا اختصاص یافته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،محمد کریمی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان کامیاران گفت: با توجه به آزمایش‌های انجام شده از ابتدا تا کنون تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در این شهرستان به  ۱۳۵۹ نفر، تعداد فوتی‌ها ۶۶ نفر و بستری شدگان۳۸ نفر رسیده است.

او افزود:تهیه دستگاه اکسیژن ساز با هزینه ۲۵ میلیارد ریال برای بیمارستان، افزایش تعداد بخش‌ها به بیماران کرونایی و تجهیز آن از جمله اقداماتی است که در راستای مقابله با شیوع بیماری کرونا و درمان بیماران در این شهرستان انجام شده است.

کریمی یکی از علت‌های مهم مرگ بیماران کرونایی را دیر رساندن بیمار به مراکز درمانی عنوان کرد و از شهروندان خواست با مشاهده کوچک‌ترین علائم این بیماری به پزشک ومراکز درمانی مراجعه کنند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان کامیاران تاکید کرد: برای پیشگیری از این بیماری شستن صحیح دست‌ها، حفظ فاصله فیزیکی، استفاده از ماسک و عدم حضور در مهمانی‌ها و تجمعات ضروری است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار