شرکت سونی عناوین تخفیف خورده فروشگاه پلی استیشن به مناسبت روز هالووین را اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، روز ۳۱ اکتبر از زمان‌های بسیار قدیم روز هالووین نام گذاری شده است و مردم مناطق مختلف جهان در این روز خود را به شکلی ترسناک در می‌آورند و در مهمانی‌هایی با موضوع هالووین حاضر می‌شوند. گیمر‌ها نیز هر ساله از روز هالووین بالاترین میزان بهره را می‌برند چرا که تقریبا تمامی فروشگاه‌های بازی‌های رایانه‌ای برای عناوین خود تخفیفات ویژه‌ای در نظر می‌گیرند، گفتنی است عناوین ترسناک فروشگاه‌ها صرفا با تخفیف همراه نمی‌شوند و تقریبا تمام عناوین برتر آن فروشگاه تخفیف خواهند خورد.

در همین راستا فروشگاه رسمی پلی استیشن نیز تخفیفات بسیار خوبی را روی برخی از عناوین برتر خود که در میان آن‌ها بازی‌های Death Stranding و Days Gone نیز به چشم می‌خورد، اعمال کرده است. فروش با تخفیف عناوین شرکت سونی، از روز گذشته آغاز و تا ۳ نوامبر ادامه خواهد داشت.

فروشگاه پلی استیشن

عرضه نسخه‌های جدید مجموعه Resident Evil با تخفیف بالا

تعدادی از عناوین ترسناک رایانه‌ای نیز در میان عناوین اعلام شده در فروشگاه سونی وجود دارد که می‌توان به Resident Evil 2 با قیمتی کمتر از ۱۶ دلار و Little Nightmares با قیمتی کمتر از ۵ دلار اشاره کرد. گفتنی است در صورتی که کاربران هر دو نسخه بازی اویل را خریداری کنند، روی قیمت نهایی تخفیف پنجاه درصدی دریافت خواهند کرد.

در بخش عناوین بسیار بزرگ و پرطرفدار می‌توان به عناوین Death Stranding و Days Gone اشاره کرد که با قیمت‌های ۳۰ و ۲۰ دلاری در فروشگاه سونی به فروش می‌رسند. عنوان تازه وارد Mortal Shell نیز در جدول تخفیف خورده‌های شرکت سونی به چشم می‌خورد و این شرکت اعلام کرده که بازی مذکور با قیمت ۲۵.۵۰ دلار به فروش می‌رسد. از طرفی هم نباید فراموش کرد که تخفیفات هالووین هرگز با تخفیف‌های اعمال شده در بلک فرایدی قابل مقایسه نیستند و بسیار کمتر از تخفیفات جمعه سیاه هستند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار