اظهار نظر "دنی مورفی" درباره تمارض محمد صلاح در بازی برابر وستهام، مورد انتقاد هواداران تیم فوتبال لیورپول قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، شب گذشته تیم فوتبال لیورپول در ورزشگاه خانگی خود به مصاف وستهام رفت و در حالی که تا آخرین دقایق نیمه اول با یک گل از حریفش عقب افتاده بود، محمد صلاح هاجم لیورپول یک پنالتی گرفت که خودش آن را به گل تبدیل کرد تا قرمز‌ها بازنده به رختکن نروند.  

با شروع نیمه دوم دیوگو ژوتا موفق شد گل دوم لیورپول را وارد دروازه حریف کند تا این تیم هر ۳ امتیاز بازی خانگی را به دست بیاورد.  

پس از این بازی پنالتی مشکوکی که روی صلاح گرفته شد، مورد بحث قرار گرفت و صحبت‌هایی درباره شبیه سازی مهاجم مصری مطرح شد.  

دنی مورفی، بازیکن اسبق لیورپول که اکنون به عنوان کارشناس در برنامه‌های ورزشی فعالیت می‌کند از محمد صلاح به دلیل "انداختن خود روی زمین پس از برخورد جزئی با بازیکن حریف"  انتقاد کرد.  

مورفی در واکنش به صحنه‌ای که منجر به اعلام پنالتی روی محمد صلاح و اعلام پنالتی روی او شد، بیان کرد:  مشکلی که همیشه داشته ایم، این است که بازیکنان فکر می‌کنند تا خودشان را روی زمین نیندازند، برای آن‌ها پنالتی گرفته نمی‌شود. بیشتر بازیکنان کاری که صلاح برای وستهام کرد را انجام می‌دهند.

با این حال فصل گذشته که در بازی تاتنهام برابر نوریچ روی هری کین خطا اعلام شد و او آن ضربه ایستگاهی را به گل تبدیل کرد، مورفی درباره آن صحنه مشکوک اعتقادی به شبیه سازی و فریب داور نداشت.  

هواداران لیورپول از استاندار‌های دوگانه مورفی در قبال این ۲ صحنه ابراز نارضایتی کردند و در شبکه‌های اجتماعی کارشناسان لیگ برتر را مورد انتقاد قرار دارند.


بیشتر بخوانید


یکی از هواداران لیورپول در توئیتر نوشت: کارشناسان باید تعصب خودشان را کنار بگذارند و بی طرف باشند.  

البته هواداران دیگر تیم‌ها نیز در خصوص این موضوع به اظهار نظر پرداختند و از تمارض بازیکنان ابراز تاسف کردند.  

هوادار منچستر سیتی نیز در واکنش به این موضوع اعلام کرد: هر ۲ بازیکن (کین و صلح) شبیه سازی کردند و به همین دلیل باید با هر ۲ برخورد شود. به هر حال مورفی یک کارشناس ضعیف است.  

یکی از هواداران بولتون واندرز نیز گفت: تفاوت این جا است که صلاح بدون هیچ برخوردی خودش را روی زمین می‌اندازد و برای او پنالتی می‌گیرند. متاسفانه این رفتار‌ها به بخشی از بازی تبدیل شده است.  

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار