سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان قروه از محکومیت وجریمه نقدی دو قصاب در شهرستان قروه بعلت عرضه گوشت غیر قابل مصرف و رعایت نکردن ضوابط بهداشتی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،کامبیز نجفی سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان قروه گفت:در جریان بازدید‌های مستمر و منظم پرسنل این شبکه از مراکز عرضه فرآورده‌های خام دامی و با توجه به شیوع ویروس کرونا و ضرورت تشدید این نظارت‌ها برای تامین سلامت و بهداشت فرآورده‌های خام دامی، دو قصاب این شهرستان به دلایل عرضه گوشت تاریخ مصرف گذشته و غیر قابل مصرف و همچنین بی توجهی به دستورات بهداشتی کارشناسان شبکه دامپزشکی در رعایت ضوابط بهداشتی  به مراجع قضایی معرفی شدند.

او افزود: مقام قضایی پس از بررسی‌های لازم و مشاهده مستندات ارائه شده، هر دو قصاب را در مجموع به پرداخت  ۲۸میلیون و ۲۸۰ هزار ریال جزای نقدی در حق صندوق دولت محکوم کرد.

نجفی از شهروندان خواست ضمن رعایت تهیه فرآورده‌های خام دامی مورد نیاز خود از مراکز معتبر و مورد تائید دامپزشکی، در صورت مشاهده موارد مشکوک، مراتب را از طریق تماس با سامانه پیغام گیر ۱۵۱۲ اداره کل دامپزشکی و یا با شماره تلفن ۳۵۲۲۲۱۶۵ این شبکه اطلاع رسانی کنند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.