نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی گفت: برخی از شهرستان‌های لرستان از جمله الیگودرز در بحث مبارزه با کرونا شرایط مناسبی ندارند و اوضاع در آن‌ها بحرانی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  ازلرستان،دکتر محمد خدابخشی،نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: برخی از شهرستان‌های لرستان از جمله الیگودرز در مبارزه با کرونا شرایط مناسبی ندارند و اوضاع در آن‌ها بحرانی است.

او با بیان اینکه متاسفانه شرایط در الیگودرز و برخی از شهرستان‌های استان قرمز است، افزود: دلایل متعددی در ایجاد این وضعیت نقش داشتند؛ عدم هماهنگی سبب شده شرایط به شکل مطلوبی مدیریت نشود.

نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی گفت: تلاش می‌کنیم در روز‌های آینده شرایط بهتری ایجاد شود.

او با بیان اینکه دستگاه اکسیژن‌ساز که مورد نیاز بیمارستان شهید ولیان است و برای بیماران کرونایی ضروری است در اولویت خرید قرار گرفته که البته تا تهیه این دستگاه تعداد زیادی کپسول اکسیژن اضافه شده و خواهد شد.

خدابخشی بیان کرد: مسائل و مشکلات بیمارستان شهید ولیان الیگودرز با دکتر جان‌بابایی معاون درمان وزیر بهداشت مطرح شده و پیگیر بهبود وضعیت این بیمارستان هستند.

او اضافه کرد: دومین ICU بیمارستان الیگودرز با تلاش دانشگاه علوم پزشکی لرستان در حال راه‌اندازی است.

نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی در خصوص کوتاه کردن زمان اعلام جواب تست کرونا ویروس بیماران مشکوک گفت: تدابیری اندیشیده شده که در روز‌های آتی شرایط بهتری حاکم شود؛ تعداد نمونه‌ها را افزایش خواهیم داد تا بیماری‌یابی به صورت هدفمندتر و فعالتر انجام شود.

او بیان کرد: در این شرایط بحرانی مردم از برگزاری مراسمات عزاداری و عروسی اجتناب کنند.

خدابخشی بر هم افزایی دستگاه‌های مختلف در راستای مقابله با این بیماری تاکید و از زحمات کادر و پرسنل درمانی شهرستان تشکر کرد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.