مدیرکل میراث فرهنگی صنایع‌دستی و گردشگری لرستان در نشستی با اعضای هیات رئیسه شورای هماهنگی سازمان‌های غیردولتی، گفت: تشکل‌های مردم‌نهاد در معرفی آثار طبیعی و تاریخی لرستان نقش چشمگیری دارند.

سید امین قاسمی،مدیرکل میراث فرهنگی صنایع‌دستی و گردشگری لرستان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  ازلرستان، با بیان اینکه "خانه تشکل‌ها" یا "سمن سرا" را دو سال پیش در استان لرستان و در یکی از اماکن قدیمی و ثبت شده راه‌اندازی کردیم، اظهار داشت: برنامه‌ها و مراسمات نمایشگاه‌های مختلفی توسط تشکل‌ها در استان برگزار شده است و همواره به عنوان بازویی توانمند، همراه این اداره کل بوده‌اند.

قاسمی خاطرنشان کرد: تشکل‌های مردم‌نهاد درزمینه توسعه توریسم، گردشگری و معرفی آثار تاریخی و طبیعی لرستان فعالیت‌های چشمگیری را انجام داده‌اند.

او همچنین خاطرنشان کرد: امیدواریم با کمک تشکل‌های مردم‌نهاد فعالیت‌های خود را جهت پیشبرد اهداف نظام و معرفی استان لرستان در زمینه‌های مختلف پیش ببریم.

قاسمی اظهار امیدواری کرد: پس از پایان وضعیت بهداشتی حاکم بر جامعه به دلیل شیوع بیماری کرونا، میزبان نشست‌ها و همایش‌های مختلف برای معرفی آثار طبیعی و تاریخی استان لرستان باشیم.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.