مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان کردستان از اجرای طرح «آمران سلامت» به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در شهرستان‌های استان کردستان خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،پیام جلالی، مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان کردستان گفت: در راستای لبیک به فرامین مقام معظم رهبری و دستور دبیرکل جمعیت هلال احمر طرح «آمران سلامت» در استان کردستان اجرا شده است.

او افزود: این طرح در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا با هدف ارائه توصیه‌های لازم به هموطنان و آن هم با استفاده از ظرفیت اعضای جوانان و داوطلبان جمعیت هلال احمر در سطح معابر پرتردد مراکز شهرستان‌ها اجرا می‌شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کردستان بیان کرد: در این طرح جوانان و داوطلبان جمعیت هلال احمر استان کردستان با حضور در معابر پرتردد، ضمن ارائه آموزش نکات بهداشتی پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، هموطنانی که بدون رعایت پروتکل‌های بهداشتی از جمله عدم استفاده از ماسک، نسبت به تردد در سطح معابر اقدام می‌کنند، را به رعایت پروتکل‌ها و همچنین احترام به سلامت دیگر هموطنان ارشاد می‌کنند.

جلالی بیان کرد: با تشکیل دبیرخانه طرح آمران سلامت در ستاد جمعیت هلال احمر استان و فراهم کردن شرایط لازم، اجرای این طرح در معابر اصلی و پر تردد مراکز شهرستان‌های استان کردستان، به ویژه در نقاط پرتردد اجرا شده است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان کردستان بیان کرد: کنترل و مهار ویروس کرونا در کشور مستلزم توجه جدی به دستورالعمل‌ها، رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و عدم تردد غیرضروری در معابر است که جمعیت هلال احمر در این راستا و در جهت حفاظت از سلامت هموطنان، به انجام طرح آمران سلامت اقدام کرده است.

او در پایان گفت: امیدواریم با همکاری مردم با فرهنگ استان کردستان و با اجرای این طرح، از وضعیت نگران‌کننده شیوع ویروس کرونا با کمترین مورد ابتلا عبور کنیم.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.