با حضور مدیرکل حفاظت محیط زیست خوزستان ۲ پروژه زیست محیطی در پتروشیمی شهید تندگویان کلنگ‌زنی شد.

محمد جواد اشرفی مدیرکل حفاظت محیط زیست خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با اشاره به کلنگ زنی ۲ پروژه زیست محیطی در پتروشیمی تندگویان ماهشهر گفت: مدیریت و مجموعه این پتروشیمی به خوبی نشان داده است که در زمینه حل معضلات زیست محیطی اراده و عزم راسخ وجود دارد.

او افزود: اداره کل حفاظت محیط زیست خوزستان با توجه به وظیفه نظارتی خود از همه مدیران و صنایع که در رفع مشکلات زیست محیطی تلاش می‌کنند، حمایت خواهد کرد.

اشرفی بیان داشت: مدیران و مجموعه پتروشیمی تندگویان جزو معدود مدیران و مجموعه‌هایی هستند که به این باور رسیدند و علاوه بر تولید، حفاظت از محیط زیست که یکی از اولویت‌های این صنعت بوده و برای دستیابی به یک صنعت پاک در حال تلاش هستند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست خوزستان ادامه داد: مجموعه تندگویان به عنوان الگویی در رفع مشکلات زیست محیطی در مجموعه پتروشیمی‌های ماهشهر در آمده و امیدواریم با به ثمر رسیدن این پروژه‌ها به عنوان یک الگوی موفق در صنایع باشد که در کنار محیط زیست هستند.

این مقام مسئول در خصوص مجموعه اقدامات انجام شده زیست محیطی این شرکت، گفت: از پتروشمی تندگویان در همه جلسات به عنوان یک شرکت موفق نام برده می‌شود و امروز هم شاهد کلنگ‌زنی ۲ پروژه زیست محیطی هستیم و روزی که شاهد بهره‌برداری از این طرح‌ها در تاریخ مقرر که یک سال آینده برنامه ریزی شده، باشیم و شاهد کاهش آسیب‌های زیست‌محیطی در این مجموعه شود.

او ادامه داد: مجموعه محیط زیست استان با همراهی صنایع در رفع آلودگی‌ها تلاش می‌کند و از هیچ گونه کمکی به این گونه صنایع دریغ نخواهند کرد و این اداره کل و مجموعه مدیران تولیدی آن برای رسیدن به یک صنعت پایدار یاری می‌نماید.

اشرفی اظهار داشت: در گذشته مجموعه پتروشیمی تندگویان مشکلات زیادی داشته است که با اقدامات مدیریتی از جمله بستن خروجی‌های پساب به سمت خوریات که حتی هزینه زیادی نداشت، ولی جنبه فکر مدیریتی آن را دنبال می‌کرد باعث شد که این آلودگی‌ها در منطقه کاسته شود و این امر گویای آن است که شرکت به سمت رفع آلودگی‌ها حرکت کند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.