محدودیت رفت و آمد خورو‌های شخصی به بوشهر از ساعت ۱۲ امروز آغاز شده است و تا ساعت ۲۴ جمعه (۱۶ آبان) ادامه دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازبوشهر، براساس مصوبه ستاد ملی کرونا و کمیته امنیتی و اجتماعی ستاد از ساعت ۱۲ ظهر امروز (دوشنبه ۱۲ آبان) تاساعت ۲۴‪ ‬روز جمعه (۱۶ آبان) خروج خودرو‌های شخصی با پلاک بومی و ورود خورد‌های شخصی با پلاک غیربومی به مرکز استان بوشهر ممنوع است‪. ‬

بر این اساس، خودرو‌های عمومی، امدادی، دارای تردد اضطراری و همچنین خودرو‌های حامل بار و سوخت شامل ممنوعیت آمد و رفت نمی‌شوند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر می‌گوید: ماموران انتظامی با همکاری بسیج در مبادی ورودی و خروجی مرکز استان مستقر می‌شوند و از هرگونه ترددی که شامل محدودیت‪‎‬ها باشد، جلوگیری می‪‎‬کنند‪. ‬

مجید خورشیدی بیان می‌کند: خودرو‌های تخطی کننده از اعمال محدودیت، ۵۰۰ هزار تومان جریمه می‪‎‬شوند‪. ‬

او ادامه می‌دهد: پارک خودرو و برپایی چادر در سواحل استان هم ممنوع است.


بیشتر بخوانید

  • محدودیت تردد از ۱۲ ظهر دوشنبه ۱۲ آبان در مبادی ورودی و خروجی بوشهر اجرا می‌شود

به گفته معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر، از چهارشنبه نیز به مدت ۱۰ روز فعالیت شغل‪‎‬های گروه سه و چهار شامل مشاغل آموزشی، ورزشی، کافه‪‎‬ها، آرایشگاه‏‌های زنانه و قهوه‪‎‬خانه‌ها در بوشهر ممنوع خواهد شد‪. ‬

بر اساس مصوبه کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی کرونا، افزون بر بوشهر، مرکز ۲۴ استان دیگر هم مشمول محدودیت رفت و آمد هستند.

این مراکز استان‌ها عبارتند از: تهران، البرز، خراسان رضوی، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، فارس، خوزستان، کردستان، اصفهان، قم، مرکزی، خراسان جنوبی، اردبیل، کرمانشاه، هرمزگان، یزد، لرستان، خراسان شمالی، ایلام، چهار محال و بختیاری، همدان، زنجان، سمنان و کرمان.

محدودیت رفت و آمد خودرو‌ها با توجه به گسترش کرونا در کشور، و تعطیلی سه‌شنبه که امکان سفر را بیشتر می‌کند، در نظر گرفته شده است.

هموطنان به بوشهر سفر نکنند

فرمانده انتظامی استان بوشهر نیز با اشاره به آغاز طرح محدودیت‌های تردد و کنترل مبادی ورودی و خروجی شهر بوشهر و استان گفت: به منظور پیشگیری از شیوع بیماری کرونا و برابر مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا، محدودیت‌های تردد در جاده‌های ورودی استان و شهر بوشهر از ساعت ۱۲ امروز دوشنبه اجرا شده است.

سردار خلیل واعظی افزود: در اجرای این طرح از ورود همه خودرو‌های غیر بومی به استان و مرکز استان جلوگیری خواهد شد. همچنین خروج خودر‌وهای بومی از شهر بوشهر و مرکز استان نیز ممنوع است.

او تاکید کرد: این محدودیت‌ها شامل خودرو‌های حامل مواد غذایی و دارویی، مواد سوختی و فاسد شدنی نیست.

فرمانده انتظامی استان بوشهر، از هموطنان خواست از سفر به این استان بپرهیزند و با توصیه شهروندان به رعایت کامل نکات بهداشتی، بر همکاری مردم با پلیس تاکید کرد و گفت: ریشه کن شدن ویروس کرونا، نیازمند توجه به توصیه‌های بهداشتی و همراهی و همدلی همه مردم است.

همکاری با کارمندان برای رفت و آمد به بوشهر

رئیس پلیس راه استان بوشهر نیز در همین خصوص به خبرنگار ما گفت: تلاش شده با همکاری فرمانداری، کارمندانی که محل کارشان در مرکز استان و محل سکونتشان در دیگر مناطق استان است، بتوانند پس از ساعت اداری امروز از بوشهر خارج شوند و همچنین بتوانند به محل کار خود بازگردند.

سرهنگ جابر پاپری تاکید کرد: با توجه به محدودیت‌هایی که از ساعت ۱۲ امروز آغاز شده است، خودرو‌هایی که پلاک بوشهر نیستند اجازه ورود به مرکز استان را نخواهند داشت و پلاک‌هایی که شماره بوشهر هستند اجازه ندارند از این شهر خارج شوند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.