عربی معاون گردشگری، سرمایه گذاری و تامین منابع اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان جنوبی از ثبت نام ۷ واحد گردشگری شهرستان قاین در سامانه کارا خبر داد.

عربی معاون گردشگری، سرمایه گذاری و تامین منابع اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند،   گفت: تا کنون ۱۵ واحد گردشگری شهرستان قاین دچار خسارات فراوانی شده اند که میزان این خسارات ۸۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

او افزود: واحد‌های اقامتی واحد‌های پذیرایی، مجتمع‌ها و رستوران‌های بین راهی، سفره خانه‌های سنتی، اقامتگاه بوم گردی و دفاتر خدمات مسافرتی این شهرستان نیز دچار آسیب‌های جدی بر اثر شیوع بیماری کرونا شده اند.

عربی بیان کرد: تاکنون ۷ مورد واحد گردشگری آسیب دیده از کرونا در شهرستان قاین در سامانه کارا ثبت نام کرده اند.


بیشتر بخوانید


پرداخت ۵۰ میلیون تومان تسهیلات کرونایی به واحد‌های گردشگری قاین

عربی معاون گردشگری، سرمایه گذاری و تامین منابع اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان جنوبی با اشاره به ظرفیت اشتغال زایی واحد‌های گردشگری در شهرستان قاین گفت: تا کنون ۶۰ نفر به صورت مستقیم در این واحد‌ها مشغول به فعالیت بوده اند.

او با اشاره به اینکه شیوع بیماری کرونا خسارت‌های فراوانی را برای واحد‌های گردشگری در پی داشته است، عنوان کرد: تاکنون اطلاعاتی مبنی بر میزان خسارت‌های وارد شده به واحد‌های تولیدی - اقتصادی مرتبط با گردشگری شهرستان قاین گزارش نشده است.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.