معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان از افزایش ۴۰۰ درصدی فوتی‌های کرونا در زنجان خبر داد و گفت: آمار مبتلایان به کرونا در زنجان روند رو به رشدی دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، صائینی معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان، با بیان اینکه طی ۲ هفته گذشته بیماری کرونا در استان زنجان روند افزایشی داشته است، گفت: فوتی‌های کرونا از ۲ نفر به هشت نفر در روز رسیده است.

او از افزایش ۴۰۰ درصدی فوتی‌ها کرونا در استان زنجان خبر داد و گفت: آمار مبتلایان به کرونا در زنجان روند رو به رشدی دارد.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی زنجان، با بیان اینکه طی دو هفته گذشته مراجعه به مراکز ۱۶ ساعته استان زنجان هم افزایش داشته است، گفت: تنها راه قطع زنجیره کرونا رعایت بهداشت فردی و اجتماعی است.

صائینی با بیان اینکه بیماری کرونا در استان زنجان با جهش بالایی در حال حرکت است، تاکید کرد: اگر مردم بهداشت فردی و اجتماعی را رعایت نکنند تعداد بیماران مبتلا به این بیماری افزایش محسوسی خواهد داشت.

او با بیان اینکه از اول مهرماه تاکنون تعداد بیماران مبتلا به ویروس کرونا در استان زنجان افزایش یافته است، ابراز داشت: دورهمی‌ها و برگزاری مراسم عزا و عروسی در زنجان باعث افزایش بیماری کرونا شده است.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان، بر تداوم محدودیت‌های کرونایی در زنجان تاکید کرد و یاد آورشد: باید فعالیت اصناف پر خطر در استان زنجان محدود شود.

صائینی افزود: فعالیت آرایشگاه‌های زنانه در استان زنجان باعث افزایش بیماری کرونا شده و باید جلوی فعالیت این صنوف گرفته شود.

 

منبع:مهر

انتهای پیام/م

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ابوالفضل
۱۶:۳۷ ۱۲ آبان ۱۳۹۹
خدایا به حق امام حسین علیه السلام به همه بیماران شفا عنایت فرما