رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان نیر گفت: عملیات روکش آسفالت محور نیر سراب محدوده داخل شهر نیر در حال انجام است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، مهدی نجفقلیزاده، رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان نیر گفت: از ابتدای امسال ۱۸ هزار مترمربع لکه گیری و ۸ کیلومتر روکش آسفالت در محور‌های اصلی، فرعی و روستایی این شهرستان اجرا شده است.

او از لکه گیری و روکش آسفالت محور‌های مواصلاتی شهرستان نیر خبر داد و افزود: ۱۸ هزار مترمربع لکه گیری و ۸ کیلومتر روکش آسفالت در ۷ ماهه اول امسال در این شهرستان انجام گرفته است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان نیر گفت: در قالب طرح ابرار ساخت و توسعه راه کوراییم- خلفلو به طول ۵ کیلومتر در حال اجرا است.

نجفقلیزاده از حذف یک نقطه حادثه خیز در محور نیر – سراب (محدوده پل امام چای) خبر داد و بیان کرد: از این به بعد شاهد تصادف ناگوار جاده‌ای در این محدوده نخواهیم بود.

او با بیان اینکه در هفت ماهه امسال از ۲۴ مورد تجاوز به حریم راه‌ها و ساخت و ساز‌های غیر مجاز و ۲۱۰ مورد صدور مجوز ساخت و ساز برابر مقررات در این شهرستان خبر داد و تصریح کرد: جهت ارتقاء ایمنی راه‌ها ۶۲ کیلومتر از محور‌های مواصلاتی شهرستان در این مدت خط کشی شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان نیر از تسطیح و رگلاژ ۷۵۰ هزار متر مربع از راه‌های شنی، و از شن ریزی ۱۳ هزار متر مکعب از راه‌های شنی این شهرستان خبر داد.

نجفقلیزاده از تعمیرات ابنیه فنی ۴ دستگاه پل، تعمیر و مرمت گاردریل ۱۲۰ شاخه، رنگ آمیزی پایه‌های تابلو ۳ هزار عدد، شستشوی علایم ده هزار عدد از اقدامات مهم راهداری شهرستان نیر در مدت یاد شده خبر داد و گفت: در جاده‌ها بیش از ۷۰۰ عدد تابلو انتظامی اخطاری و اطلاعاتی جدید را نصب و ۷۷۰ عدد تابلو‌های فرسوده و صدمه دیده را نیز بازسازی کرده اند.

او تصریح کرد: ۴۰۰ عدد بازتاب ایمنی جدید در محور‌های مواصلاتی شهرستان نصب شده که با نزدیک شدن به ایام فصول سرد ذخیره و به مقدار ۲ هزار و ۵۰۰ تن نمک در انبار‌ها دپو شده است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.