تولید بیش از ۵ میلیون مگاوات ساعت برق در نیروگاه رامین اهواز

مدیر عامل نیروگاه رامین اهواز گفت: بیش از ۵ میلیون مگاوات ساعت برق در ۷ ماه امسال با تلاش کارکنان سختکوش این نیروگاه تولید شده است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، خلیل محمدی مدیر عامل نیروگاه رامین اهواز گفت: تولید ناخالص برق در واحد‌های این نیروگاه در ۷ ماه نخست امسال ۵ میلیون و ۵۳۸ هزار و ۷۳۹ مگاوات ساعت بود که از این میزان ۵ میلیون و ۲۰۱ هزار و ۴۰۷ مگاوات ساعت تولید خالص بوده و به شبکه سراسری برق کشور تحویل داده شده است.

او افزود: متوسط تولید لحظه‌ای این نیروگاه در هفت ماهه اول امسال ۲۲۸ مگاوات و میزان ساعت کارکرد واحد‌های تولیدی نیز ۲۴ هزار و ۳۳۱ ساعت بوده است.

محمدی به نقش صنعت برق و نیروگاه رامین در پشتیبانی از شرکت‌ها و دستگاه‌های خدمت رسان درگیر با ویروس کرونا اشاره کرد و بیان داشت: در تابستان امسال و با وجود گرمای بسیار زیاد و همچنین همه گیری ویروس کرونا، همه تلاش خود را به منظور جلوگیری از مختل کردن فعالیت‌ها و انتشار بیش از حد این ویروس در این مجموعه بکار گرفتیم.

مدیر عامل نیروگاه رامین اهواز تصریح کرد: خداوند را شاکریم که با سختکوشی و مجاهدتی که کارکنان این نیروگاه از خود نشان دادند توانستیم برق پایدار و مطمئن را برای مردم، شرکت‌ها و دستگاه‌های اجرایی تامین کنیم.

نیروگاه رامین اهواز بزرگترین نیروگاه بخاری کشور و تأمین کننده بخش عمده برق استان خوزستان محسوب می‌شود و توانسته نقش همیشگی خود که همان تقویت، تثبیت و پایداری شبکه سراسری برق کشور است را به خوبی ایفا کند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.