معاون فرهنگی ارشاد اسلامی استان فارس، گفت: ۲۵ کتابفروشی در طرح پاییزه کتاب ۱۳۹۹ ثبت نام کرده اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مهدی امیدبخش با اشاره به اینکه مهلت ثبت نام در طرح پاییزه کتاب تا ۱۵ آبان ماه امسال است، به کتابفروشی های استان اعلام کرد که برای ثبت نام نگذارند در لحظه آخر اقدام کنند.

او، گفت: شروع طرح از ۲۴ تا ۳۰ آبان ماه امسال بوده و سقف مجاز خرید برای هر خریدار حداکثر ۲۰۰ هزار تومان و سقف یارانه خرید برای هر خریدار ۴۰ هزار تومان است.

امیدبخش، بیان کرد: کتاب‌های عمومی، دانشگاهی و کودک و نوجوان مشمول طرح می‌شوند اما کتاب‌های آموزشی، کمک آموزشی، افست و کتاب هایی که شماره شابک نداشته  یا دارای شابک غلط  هستند و کتاب‌هایی که در بانک اطلاعاتی خانه کتاب و ادبیات ایران ثبت نشده اند مشمول طرح نمی‌شوند.

معاون فرهنگی و مطبوعاتی فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس، تصریح کرد: کتابفروشی های مشارکت کننده در طرح تا زمان به اتمام رسیدن یارانه اختصاصی ملزم به ارائه تخفیف به مشتریان هستند.

او، در خصوص رعایت دستور العمل بهداشتی در طرح پاییزه کتاب ۹۹ ادامه داد: با توجه به شرایط موجود و شیوع بیماری کرونا خریدهای غیرحضوری با ثبت اطلاعات مربوطه در پنل پاییزه امکان پذیر است.

امید بخش، افزود: تاکنون ۵ درصد از کتابفروشی های استان فارس در طرح مشارکت داشته اند که بدین ترتیب ۲۱ کتابفروشی مرکز استان و ۴ کتابفروشی در شهرستان‌ها ثبت نام کرده اند.

در طرح گذشته فصلی کتاب استان فارس با ۴۳ کتابفروشی مشارکت داشت.

منبع: مهر

انتهای پیام/ت

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار