برنامه بداهه‌نویسی «مشق وحدت علیه استکبار» ۱۳ آبان در شیراز برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، رئیس سازمان بسیج هنرمندان فارس گفت: این برنامه به‌مناسبت سالروز ولادت پیامبر مکرم اسلام (ص) و امام جعفر صادق (ع) و روز جهانی استکبارستیزی در صحن غدیر حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) برگزار می‌شود.

مجید میکائیلی افزود: با توجه به شیوع کرونا و اهمیت حفظ سلامت مردم و هنرمندان در این برنامه تنها از ۶ نفر از خوشنویسان برجسته شیراز حضور دارند و برای کسب فیض و دریافت اثر هنری از خوشنویسان پیشکسوت و بزرگ شیراز نظیر استاد نعمتی و استاد چیزفهم به منزل آنان خواهیم رفت.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان فارس، زمان آغاز این مراسم را ساعت ۹ صبح اعلام کرد و گفت: در این برنامه خوشنویسان به کتابت مطالبی در خصوص مبارزه با استکبار جهانی و اشعاری در مدح پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) پرداخته و آثار خود را به مردم شرکت‌کننده در مراسم اهدا می‌کنند.

او با یادآوری اینکه برنامه مذکور با همکاری سپاه ناحیه ثارالله (ع) شیراز اجرا می‌شود، گفت: علاوه بر این‌ها به‌همت انجمن عکس سازمان بسیج هنرمندان فارس مسابقه عکس از مراسم ۱۳ آبان‌ماه برگزار خواهد شد و شرکت‌کنندگان می‌توانند عکس‌های خود را برای این انجمن ارسال کنند تا به قید قرعه به برگزیدگان مسابقه جوایزی اهدا کنیم.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار