فرماندار تربت حیدریه گفت: با وجود افزایش تعداد مبتلایان به کرونا این شهرستان در وضعیت سیاه و بحرانی این بیماری قرارگرفته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،علی رستمی فرماندار تربت حیدریه در چهل و نهمین جلسه فوق العاده ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا ویروس گفت: باتوجه به اعلام وضعیت فوق العاده در شهرستان و افزایش تعداد بیماران کرونایی و تکمیل ظرفیت تخت‌های بیمارستانی و رشد فزاینده بیماران مبتلا به کرونا از شهروندان محترم می‌خواهیم در سایه وحدت و همدلی، با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و حفظ فاصله گذاری اجتماعی و پرهیز از هرگونه رفت و آمد غیر ضروری، برای حفظ سلامت خود، خانواده و همچنین کاهش مبتلایان نهایت همکاری را با مسئولین داشته باشند.

او افزود:با توجه به فصل برداشت گل زعفران و جابه جایی‌های مردم این عامل باعث رشد فزاینده شیوع این ویروس شده و هم اکنون ظرفیت تخت‌های بیمارستانی تکمیل است و به دنبال ظرفیت سازی جدید هستیم.

فرماندار تربت حیدریه ادامه داد: امیدواریم با اجرای تعطیلی ۱۰ روزه‌ی بازار و اعمال محدودیت‌ها و ممنوعیت‌ها بیشتر بتوانیم زنجیره گسترش بیماری را قطع کنیم تا پزشکاران و پرستاران با آسودگی خاطر به کار درمان بیماران بپردازند.


انتهای پیام//ا. غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.