مسعود ردایی راهکار‌هایی را برای جلب اعتماد مخاطبان و تشویق آن‌ها به حضور در سالن‌های سینما در دوران پساکرونا ارائه کرد.

مسعود ردایی تهیه کننده سینما درباره مسائلی که باید در دوران پساکرونا برای جذب حداکثری مخاطب به سالن‌های سینما و خروج از بحران مخاطب زدگی در نظر گرفت به خبرنگار حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: آمدن کرونا، رفتن آن که حداقل دو سال زمان می‌برد و عواقبش، نوعی بی انگیزگی در برخی رفتار‌های مردم به وجود آورده است.  یکی از آن‌ها کم رنگ شدن حضورشان در سالن‌های سینماست. در پایان کرونا، ایجاد تمایل و انگیزه بین مردم برای رفتن مجدد به سینما‌ها نیاز به تبلیغات و شرایط انگیزشی خاصی دارد تا دوباره با این صنعت آشتی و رفاقت کنند. البته این نوع کم اعتمادی در سینما‌های  دنیا وجود دارد و مختص ایران نیست.

وی افزود: از سویی نباید شرایط و بار منفی که در روح روان مردم بوجود آمده را دست کم گرفت و به راحتی از آن گذشت. بخصوص پس از پایان کرونا که حتما مشکلات این بخش باید با روش‌های خاص درمانی همگانی مرتفع گردد. به طور قطع رواج شادی و نشاط از مهمترین مولفه‌های این جریان خواهد بود.

این تهیه کننده اظهار کرد: تولید فیلم‌های کمدی سالم و پر محتوا می‌تواند یکی از راه‌های مرتفع کردن مشکلات پساکرونای مردم باشد، البته نه برخی از آثار شبه طنز و کمدی که طی این سال‌ها تولید شد و باور‌ها و نگاه مردم را خدشه دار کرد.

تهیه کننده «سال دوم دانشکده من» ادامه داد: تبلیغات هم بسیار کمک کننده است. تبلیغاتی صادق برای جلب اعتماد مردم برای رفتن به سینما‌ها و دیدن فیلم‌های جذاب به دور از هرگونه بیماری و در فضایی سالم.

ردایی عنوان کرد: در نظر گرفتن برخی موارد تشویقی و انگیزشی برای کشاندن مخاطب در فضایی پر نشاط و آرام به سینما هم از مواردی است که میتواند کمک کند.  مسئولان باید برای پساکرونا راهکارهایی در نظر بگیرند در غیر اینصورت و عدم اعمال مواردی که به آن‌ها اشاره کردم، مخاطبان در محیط امن خانه که به آن عادت هم کرده اند می‌مانند و به سینما نمی‌روند.

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.