اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری به مناسبت ۱۳ آبان بیانیه‌ای صادر کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، به مناسبت یوم الله ١٣ آبان، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه استان چهار محال و بختیاری، کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان و انجمن‌های فرهنگی و هنری با عرض تبریک پیامبر عظیم الشان اسلام حضرت محمد (ص) با صدور بیانیه‌ای ضمن گرامیداشت این روز، برای حضور در فضای مجازی جهت معرفی این روز تاریخی اعلام آمادگی کردند.


بیشتر بخوانید


در این بیانیه آمده است:

«یوم الله ١٣ آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی است. روز حماسه آفرینی آفتاب فروزان انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) در سالروز تبعید ایشان به ترکیه، سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست جوانان غیور ایران اسلامی و فرزندان آفتاب جماران و روز رویش قلم‌های دانش در دستان امید‌های کشور و نوپویندگان مسیر دانش و خرد ورزی است.

سیزدهم آبان یادآور رخداد‌های فراموش نشدنی در تاریخ انقلاب شکوهمند اسلامی است. تبعید حضرت امام خمینی رحمه‌الله‌علیه به ترکیه در سال ١٣٤٣، کشتار وحشیانه دانش آموزان در اعتراض به دخالت‌های آمریکا به دست دژخیمان رژیم منحوس پهلوی در سال ١٣٥٧ و تسخیر لانه جاسوسی به همت دانشجویان پیرو خط امام در سال ١٣٥٨که از جانب امام امت، انقلابی بزرگتر از انقلاب اول نام گرفت، هرکدام دلیلی مبرهنی است که این روز به عنوان «یوم الله» خوانده شود و بعد از گذشت سالیانی باز هم مردم باعزت و صلابت ایران بخواهند بازنده نگه داشتن این روز بر آرمان‌های همیشگی انقلاب پافشاری کنند.

امروز ملت‌های ستمدیده و زیر سلطه بیدار شده اند و با تأسی از انقلاب پیروزمندانه اسلامی ایران به خیزش عظیم براندازی نظام سلطه و به دست گرفتن سرنوشت خود همت گماشته اند و حکومت‌های حاکمان دست نشانده غربی را یکی پس از دیگری از اریکه قدرت به زیر می‌کشند.

بی تردید رمز بقا و موفقیت نظام و انقلاب در مقاومت و ایستادگی در برابر رژیم سلطه، پایبندی به آرمان‌های اصیل اسلام و تبعیت از ولایت فقیه و پیروی از رهنمود‌های حضرت آیت الله خامنه‌ای (مدظله العالی) است.

ما کارکنان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان چهار محال وبختیاری، اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه، مدیران و اعضای کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان، هنرمندان و اعضای انجمن‌های فرهنگی و هنری استان، با عرض تبریک پیامبر عظیم الشان اسلام حضرت محمد (ص)، همگام با تمام ملت ایران در روز١٣ آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، بار دیگر با حضور پرشور وانقلابی خود به دنیا اعلام خواهیم کرد که همچنان بر عهدمان با خورشید فروزان انقلاب اسلامی و رهبر فرزانه انقلاب حضرت امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) خواهیم ماند.

در پایان این بیانیه با گرامیداشت یوم‌الله ۱۳ آبان ماه و تکریم و تجلیل از اراده و مجاهدت‌های تاریخ ساز و الهام بخش ملت ایران در ستیز با شیطان بزرگ و عرصه‌های استکبارستیزی و بر بهره گیری از اصل خلاقیت و نوآوری در چگونگی پاسداشت «روز ملی مبارزه با استکبار جهانی» در سال ۹۹ و در شرایط شیوع بیماری ویروس کرونا و اهمیت تمرکز بر ظرفیت‌ها و قابلیت‌های فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی تاکید شده است.»

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار