فرماندارفردوس گفت: در شرایط فعلی اولویت اول، حفظ سلامت مردم است و در روز‌های اخیر بیش از ۸۵ درصد اصناف و بازاریان موارد بهداشتی را رعایت میکنند

حلاج مقدم فرماندارفردوس در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ،  گفت: بر همه ما واجب است که در کاهش آمار کرونا ، در کنار کادر بهداشت و درمان نهایت تلاش و کوشش را داشته باشیم.

اوافزود: در روز‌های اخیر بیش از ۸۵ درصد اصناف و بازاریان شهرستان موارد بهداشتی و به ویژه استفاده از ماسک را رعایت می‌کنند.

حلاج مقدم بیان کرد: با توجه به آمار بالای ابتلا و فوتی‌های روز‌های اخیر شرایط نگران کننده‌ایی داریم و همه مردم باید با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی و رعایت بهداشت فردی، از هر گونه حضور غیرضروری در سطح جامعه خودداری کنند.


بیشتر بخوانید


فرماندار فردوس به مجاهدت و تلاش بی وقفه و شبانه روزی کادر درمان شهرستان اشاره کرد و گفت: نهاد‌ها و ارگان‌های مختلف باید برای یاری و کمک پرسنل بهداشت و درمان همت کنند و تمام امکانات مورد نیاز را در اختیار شبکه بهداشت و درمان قرار دهند.

او با اشاره به نزدیک شدن فصل برداشت زعفران در شهرستان گفت: جهادکشاورزی با همکاری شبکه بهداشت و دهیاران، دستورالعمل بهداشتی مرتبط را به صورت گسترده به اطلاع کشاورزان و کارگران برداشت و فرآوری زعفران برساند تا با نظارت بر رعایت کامل شرایط بهداشتی خطری متوجه کارگران و کشاورزان نشود.

حلاج مقدم به رئیس اتاق اصناف شهرستان پیشنهاد داد تا با هماهنگی و تدبیر کسبه و اصناف شهرستان به صورت داوطلبانه و در قالب پویش‌های مردمی نسبت به کاهش ساعات کار یا تعطیلی موقت اقدام نمایند.

فرماندار فردوس افزود: با توجه به مصوبات ستاد‌های ملی و استانی مدیریت کرونا حضور در آرامستان‌ها و مناطق هدف گردشگری ممنوع می‌باشد و ضروری است تا با اعمال نظارت بیشتر در این زمینه اقدامات اجرایی درنظرگرفته شود

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.