شیرخانی از ارائه بیش از ۴۰ خدمت غیرحضوری برای مراجعین در راستای مقابله با ویروس کرونا خبر داد.

شیرخانی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛گفت: با توجه به وضعیت نگران کننده ویروس کرونا در استان ایلام این اداره کل تمهیدات لازم را برای ارائه خدمات غیرحضوری به مراجعین فراهم کرده است.

او افزود : به منظور کارآمدی هر چه بیشتر خدمات الکترونیکی و افزایش تعامل‌پذیری بین دولت و آحاد جامعه، اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، اقدام به ارائه۴۰ خدمت غیرحضوری کرده است تا ضمن ایجاد تحولی شگرف در نحوه ارائه خدمات به شرکای اجتماعی، گام بلندی در افزایش رضایتمندی شرکای اجتماعی و تکریم ارباب رجوع بردارد.

شیرخانی بیان کرد : اجرای این خدمات می‌تواند از تهدید کرونا در بخش اداری، یک فرصت ایجاد نماید و استقرار دولت الکترونیک که از اهداف دولت تدبیر و امید و یکی از برنامه‌های جدی مقام عالی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و استاندار ایلام است را محقق کند.

گفتی است جهت ارائه خدمات بیشتر، میز خدمت معاونین اشتغال و رفاه اجتماعی که دارای بیشترین مراجعین حضوری است، نیز در طبقه همکف این اداره کل مستقر شده است تا به مراجعین ارائه خدمت نمایند.

انتهای پیام / غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.