نماینده کشورمان در دومین گام از مسابقات هاکی روی یخ آزاد امارات با نتیجه ۵ بر صفر از تیم آل استار (منتخب اروپا) شکست خورد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، نماینده ایران در رقابت‌های هاکی روی یخ آزاد امارات از ساعت ۲۰ امشب (سه شنبه) در دومین بازی خود به مصاف تیم آل استار رفت و در پایان با نتیجه ۵ بر صفر شکست خورد.

تیم آل استار متشکل از چندین بازیکن قدرتمند اروپایی است.

نماینده کشورمان پیش از این در اولین بازی با نتیجه ۴ بر یک اوکراین را شکست داده بود. به این ترتیب اسکیت هاکی بازان کشورمان با یک پیروزی و یک شکست از گروه خود صعود کردند و در میان ۴ تیم برتر رقابت‌ها قرار گرفتند. آن‌ها امید زیادی به کسب مدال در این مسابقات دارند.

هدایت نماینده ایران در این مسابقات را بشیر معمار زاده بر عهده دارد. قرار بود ۹ ملی پوش از کشورمان به همراه کاوه صدقی (سرمربی)، نماینده وزارت ورزش و یک داور به امارات اعزام شوند که روادید آن‌ها به بهانه شیوع ویروس کرونا صادر نشد.

۵ لژیونر کشورمان به همراه چند بازیکن خارجی به عنوان نماینده ایران در این مسابقات شرکت کرده اند. ندیم مسلمی و امین یوسفی از کانادا، کیان فرساد از آمریکا، سعید و مسعود مهیمن از امارات لژیونر‌های کشورمان در این رقابت‌ها هستند.

مسابقات آزاد امارات در پیست هاکی روی یخ "دوبی مال" برگزار می‌شود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار