حجت الاسلام و المسلمین مصطفی محامی گفت: این استان با وجود خدمات انجام شده از سوی نظام و دولت از محرومیتی تاریخی رنج می‌برد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، حجت الاسلام و المسلمین مصطفی محامی نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان در نشستی که با حضور دکتر سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی نائب رییس اول مجلس شورای اسلامی و مسوولان استانی که در دفتر امام جمعه زاهدان برگزار شد اظهارداشت: سیستان و بلوچستان ظرفیت‌های ویژه‌ای در زمینه مرز، معادن، سواحل و از همه مهم‌تر مردم وفادار برخوردار است.

او بیان کرد: استان سیستان‌وبلوچستان در شاخص‌های توسعه در قسمت پایین جدول قرار دارد و حتی شرایطش نسبت به استان‌های همجوار هم ضعیف‌تر است.

نماینده رهبر معظم انقلاب در امور اهل سنت سیستان و بلوچستان با تاکید بر ضرورت پشتیبانی و حمایت مجلس از استان در بودجه‌های مصوب و تخصیص اعتبارات، اظهارداشت: ما نیازمند تقویت ظرفیت‌ها و تقویت مدیریت‌ها برای استفاده از این ظرفیت‌ها هستیم.

حجت الاسلام و المسلمین محامی زمینه‌سازی برای ورود جوانان به عرصه‌های مختلف را مورد تاکید قرار داد و افزود: باید با نگاه فراقومی و فرامذهبی، در فرصت‌های شغلی و واگذاری موارد مختلف، افراد بومی مدنظر باشند البته باید کارگزاران خوب هم از سایر نقاط کشور جذب شوند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار