شهردار سیراف گفت: ۳۳ هزار مترمربع معابر خاکی سیراف برای ساماندهی شناسایی و برای بهسازی ۱۲ هزار مترمربع پیمان بسته شده است.

۳۳ هزار مترمربع معابر خاکی سیراف برای بهسازی شناسایی شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، داریوش پالیزدان شهردار سیراف به اولویت‌های مهم شهرداری در فرصت باقی‌مانده از فعالیت شورای پنجم اشاره و بیان کرد: در زمینه منظر شهری برنامه‌های مختلفی از جمله پیاده رو خیابان اصلی، نورپردازی آثارباستانی، قلعه نصوری، بازار قدیم، مسجد جامع و دره لیر، طراحی طرح‌های نوین بر دیوار‌های شهر، ساماندهی و احیای فضای سبز، بهسازی بلوار خلیج فارس، ساخت زمین والیبال، تعمیرات برق و ترمیم زمین چمن را در دستور کار داریم.

او همچنین با اشاره به اقدامات شهرداری در حوزه عمرانی، افزود: دو پیمان برای آسفالت، و سنگ فرش و بتن فرش ۱۲ هزار مترمربع از معابر بسته شده و برای مجوز برگزاری مناقصه برای ساماندهی ۲۱هزار مترمربع از معابرخاکی شهر هم از شورا گرفته شده است.

شهردار سیراف، ورودی این شهر از ضلع شرقی را یکی از طرح‌های شاخص شهرداری برشمرد و ادامه داد: منتظر مجوز شورای ترافیک و اداره اوقاف هستیم تا کار‌های آن شروع شود. اعتبار این طرح با احتساب پل، بیش از ۶ میلیارد تومان است که در این خصوص از سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس با توجه به قول‌هایی که قبلا داده بودند، انتظار همکاری داریم.

پالیزدان عنوان کرد: ساماندهی ورودی شمالی سیراف از سمت کنگان هم در دستور کار است که در صورت صادر شدن مجوز شورای ترافیک، هفته آینده ساخت آن آغاز می‌شود.

او، ساحل سازی از بوستان غدیر تا بنگسار به مساحت حدود دو هکتار با همکاری پتروشیمی زاگرس با اعتباری بالغ بر ۱۸میلیارد تومان و توسعه بوستان‌های محله‌ای را از دیگر برنامه‌های شهرداری سیراف اعلام کرد.

شهردار سیراف افزود: همچنین در نظر داریم تا یک دستگاه خودرو حمل جسد خریداری کنیم که منتظر مجوز شورای شهر هستیم.

پالیزدان همچنین با اشاره به نقش خبرنگاران در جامعه بیان کرد: روحیه نقدپذیری دارم و از نقد‌های منصفانه و سازنده استقبال می‌کنم، زیرا معتقدم نقد‌های سازنده در پیشرفت و توسعه شهر موثر است.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.