معاون پرورشی بهبهان از برگزاری انتخابات شورا‌های دانش آموزی مدارس شهرستان به صورت مجازی خبر داد.

 حبیب الله تبریزی معاون پرورشی آموزش و پرورش بهبهان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا و لزوم برگزاری انتخابات شورا‌های دانش آموزی از ظرفیت برنامه شاد استفاده شد.

او افزود: انتخابات کانون‌های دانش آموزی یکی از مهمترین برنامه‌های اجرایی از سوی آموزش و پرورش است که همه ساله بر اساس رعایت اصول بهداشتی اجرا می‌شود.

تبریزی بیان کرد: با توجه به شرایط کنونی به دانش آموزان فرصت داده شد تا تبلیغات خود را به صورت مجازی انجام داده و سپس با بهره گیری از برنامه شاد این انتخابات انجام گرفت.

دانش آموزان در بیست و سومین دوره انتخابات شورا‌های دانش آموزی به صورت غیر حضوری و در بستر شبکه شاد مشارکت خود را آغاز کردند.

تحکیم و تعمیق ارزش ها، باور‌های دینی، آموز‌های سیاسی و اجتماعی در بین دانش آموزان، تکریم علمی شخصیت دانش آموزان و تقویت خودباوری و اعتماد به نفس در آنان، تمرین مشارکت جویی و مسئولیت پذیری و تغییر روحیه انتقادپذیری و حسن سلوک و احترام متقابل و کسب مهارت برای نقش اجتماعی که در آینده ایفا خواهند نمود، توسعه و تقویت فعالیت‌های گروهی اعم از آموزشی و پرورشی، از اهداف و وظایف تشکیل شورا‌های دانش آموزی است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.