معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سیستان و بلوچستان:

منطقه لار زاهدان ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری زیادی دارد

زنگنه گفت: منطقه لار زاهدان یکی از ظرفیت‌های بکر و دست نخورد‌های برای سرمایه گذاری برخوردار است بنابراین مسوولان زمینه حضور سرمایه‌گذاران را در این منطقه فراهم کنند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، ماندانا زنگنه معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سیستان و بلوچستان در حاشیه بازدید از منطقه لار در ١٠ کیلومتری شهر زاهدان و واقع در نقطه مرزی مشترک ایران، افغانستان و پاکستان که با حضور جمعی از مدیران دستگاه‌های اقتصادی سیستان و بلوچستان انجام شد اظهارداشت: امروز توسعه شکل منطقه‌ای به خود گرفته و توسعه اقتصادی منطقه لار می‌تواند نقش مهمی در توسعه استانی و ملی ایفا کند به همین دلیل باید از ظرفیت‌های سرمایه گذاری موجود در آن بهترین بهره را برد.

او  بیان کرد: نقطه اتصال مرز سه کشور ایران، پاکستان و افغانستان در این منطقه و وجود طبیعت بکر آن بهترین ظرفیت برای جذب توریسم و توسعه اقتصاد گردشگری در منطقه به شمار می‌رود و علاوه بر آن کوه‌های منطقه هم می‌تواند زمینه ساز مناسبی برای حضور ورزشکاران و رونق گردشگری ورزشی در لار باشند و باید از این ظرفیت‌ها به خوبی استفاده کرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: در حوزه معادن هم در این منطقه ظرفیت‌های مناسبی وجود دارد و به استناد آن‌ها می‌توان گفت لار ظرفیت سرمایه گذاری در حوزه معادن و صنعت را هم دارد و بهره بردن مناسب از این زنجیره سبب ایجاد کسب و کار‌های خورد و اشتغال پایدار برای بومیان منطقه هم خواهد شد.

او اظهارداشت: برای تحقق هدف توسعه و رونق اقتصادی منطقه‌ای و بهره بردن از این ظرفیت‌ها، بومیان منطقه نقش مهمی ایفا می‌کنند و این افراد می‌توانند با سرمایه‌گذاری در منطقه خود آن را به یکی از مراکز جذب سرمایه‌گذاری تبدیل کنند و زمینه‌های لازم برای حضور سرمایه گذاران بیشتری را به وجود آورند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار