سرپرست فرماندهی انتظامی هرسین، از کشف یک انبار بزرگ احتکار کالا شامل موادغذایی، بهداشتی و شوینده در این شهرستان به ارزش هشت میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ نوذر شاه حسینی سرپرست فرماندهی انتظامی هرسین گفت : پس از اطلاع ماموران پلیس نظارت بر اماکن عمومی پلیس هرسین در خصوص وجود یک انبار محل احتکار کالا، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

او گفت : ماموران با انجام تحقیقات لازم موفق به شناسایی انبار محل احتکار شده و پس از هماهنگی با مقام قضایی نسبت به بازرسی‌های لازم اقدام کردند.

 شاه حسینی افزود: در جریان بازرسی‌های صورت گرفته اقلام زیادی مانند برنج، قند و شکر، روغن مایع و جامد، رب گوجه فرنگی، ماکارونی، چای، انواع حبوبات، پودر لباسشویی، مایع ظرفشویی و دستشویی کشف شد.

سرپرست فرمانده انتظامی شهرستان هرسین افزود: طبق نظر کارشناسان ارزش محموله احتکاری کشف شده به حدود هشت میلیارد ریال می‌رسد.

او با اشاره به پلمب انباری مورد نظر، از دستگیری یک نفر در این رابطه و معرفی به دستگاه قضایی جهت صدور حکم لازم خبر داد.

 شاه حسینی گفت: پلیس قاطعانه با هرگونه پدیده قاچاق و احتکار برخورد کرده و به سودجویان اجازه فعالیت و التهاب در بازار را نمی‌دهد.

محموله قاچاق کشف شد

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه، از کشف ۵۴۵ کارتن پارچ و لیوان قاچاق به ارزش ۸ میلیارد ریال خبر داد.

علی‌اکبر جاویدان افزود: در اجرای طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا، مأموران پلیس امنیت اقتصادی این فرماندهی با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی از انتقال کالای قاچاق توسط یک کامیون مطلع و پیگیری موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

او گفت: مأموران با کنترل محور‌های مواصلاتی کامیون مذکور را که قصد عبور و تردد به سمت استان‌های مرکزی را داشته در آزادراه «پل زال- خرم آباد» شناسایی و در یک عملیات ضربتی با همکاری پلیس امنیت اقتصادی استان لرستان آن را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه ادامه داد: در بررسی انجام شده با توجه به ارائه نشدن هیچگونه مدارک مثبته گمرگی توسط راننده، مأموران با هماهنگی مقام قضائی در بازرسی از آن، ۵۴۵ کارتن چهار عددی پارچ و لیوان قاچاق کشف و یک متهم را در این زمینه دستگیر کردند.

او با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش محموله کشف شده را ۸ میلیارد ریال برآورد کردند، گفت: کالا‌های قاچاق به لحاظ فرهنگی، تأثیر مخربی بر الگوی مصرف جامعه به جای می‌گذارد و ماهیت اغلب این گونه کالا‌ها که عمدتا غیرضروری است جامعه را به سوی تفنن طلبی و تجمل گرایی سوق می‌دهد .

کشف ۱۸۸۳ بطری روغن خوراکی در کرمانشاه

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از کشف ۱۸۸۳ عدد روغن مایع و جامد در کرمانشاه خبر داد.

علیرضا دلیری گفت: در پی اخبار واصله مبنی بر احتکار روغن در آدرس شهرک "الهیه" ماموران کلانتری به سراکیپی ریاست کلانتری بلافاصله به محل اعزام شدند.

این مقام انتظامی افزود: ماموران کلانتری پس از هماهنگی‌های لازم با مقام قضائی موفق شدند، در بازرسی از یک منزل در آدرس مذکور، ۱۸۳۹ بطر روغن مایع خوراکی و تعداد ۴۴ حلب روغن جامد کشف کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه ارزش ریالی کالا‌های کشف شده را بیش از ۱۶۰ میلیون ریال عنوان و افزود: کالا‌های کشف شده بنا بر دستور قضائی تحویل تعزیرات و متهم جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضائی شد.

کشف ۴۲۶۰ جفت دستکش غیر بهداشتی در کرمانشاه

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از کشف ۴۲۶۰ دستکش غیر بهداشتی و دست دوم در کرمانشاه خبر داد.

علیرضا دلیری گفت: در پی اخبار و اطلاعات واصله مبنی بر اینکه افراد سود جوء با فروش تعداد زیادی دستکش دسته دوم و استفاده شده تحت عنوان دستکش آکبند بهداشتی سلامت همشهریان را به خطر انداختند، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس اطلاعات شهرستان کرمانشاه قرار گرفت.

این مقام انتظامی ادامه داد: ماموران با انجام کار اطلاعاتی و فعال سازی شبکه منابع و مخبرین شرکت توزیع کننده این اقلام را در خارج از شهر کرمانشاه شناسایی کردند.

دلیری افزود: پس از هماهنگی با مقام قضایی از انبار شرکت تعداد ۴۲۶۰ جفت دستکش طبی غیر بهداشتی و دسته دوم کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه با اشاره به ارزش ریالی ۲۰۰ میلیون ریالی کالای کشف شده گفت: اقلام مکشوفه جهت تحقیقات تکمیلی تحویل سازمان غذا و دارو استان کرمانشاه گردید .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.