شرطی که دختر سعودی برای ازدواجش گذاشت در فضای مجازی خبرساز شد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نظر می‌رسد که نگرانی در مورد ویروس کرونا تا مراسم عروسی گسترش یافته است، زیرا یک عروس، داماد خود را ملزم به انجام آزمایش کرونا قبل از عروسی کرده است. عروس سعودی، به نام واد سعد اصرار داشت که داماد باید قبل از اتمام مراسم ازدواج نتیجه تست کوید ۱۹ را به او بدهد.

او موضع خود را در برابر روزنامه توجیه کرد و گفت: "من از خانواده‌ام خواستم که به دلیل ترس و اضطرابی که از این بیماری کشنده داشتم، آن‌ها این موضوع را به همسرم اطلاع دهند. من حتی ۱۴ روز برای ترس از بیماری کرونا با او ارتباط نداشتم و می‌ترسیدم او من را مریض کند. او ادامه داد: اپیدمی که جهان را فراگرفته عجیب و بی‌رحمانه است و ده‌ها هزار نفر را در سراسر جهان جان خود را از دست می‌دهند، و من یکی از اقوام خود را پس از آلوده شدن به این بیماری از دست دادم."

 دکتر شادن وفا، استاد بهداشت عمومی، از ایده معاینه کرونا برای عروس و داماد‌ها حمایت می‌کند و به روزنامه‌ها می‌گوید:"وجود این آزمایش الزامی است و هیچ ضرری در روان آن‌ها ایجاد نمی‌کند. این آزمایش نشان می‌دهد که آن‌ها برای سلامتی همدیگر ارزش قائل هستند."


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۰
در انتظار بررسی: ۰
-
حمید
۱۲:۲۶ ۱۹ آبان ۱۳۹۹
کار بسیار عاقلانه ای کرده
Iran (Islamic Republic of)
علی رضا
۰۹:۳۶ ۱۹ آبان ۱۳۹۹
لطفا شما سعودی ها تروریست پروری تون را کمتر کنید . کرونا خطرش کمتر از تروریست هاتونه . کرونا ( با یک ماسک - 2 متر فاصله و چندبار دست شستن ) بهت حمله نمی کنه ولی تروریستها لای دیواره بتونی هم که باشی می آیند تا جانت را بگیرند . شما سعودی ها خودتون از کرونا هم خطرناکترید .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۳ ۱۹ آبان ۱۳۹۹
خیلی عالیه این طرح باید در همه کشورها اجرایی بشه
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۷:۰۸ ۱۹ آبان ۱۳۹۹
آفرین به این عروس یعنی دمش گرم ، این کار یعنی شادی برای همه ، هم خودش عروس میشه هم بقیه آسیب نمیبینن.
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۲۱:۳۳ ۱۸ آبان ۱۳۹۹
داماد باید ۱۰۰۰ تا سوسمار به عروس بده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۶ ۱۸ آبان ۱۳۹۹
نترس وهابی سنگدل طوری نمیشی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۹ ۱۹ آبان ۱۳۹۹
انگشتای دستت هم مثل هم نیستن لطفا توهین نکنیم