رییس اتاق اصناف کرمان از همکاری بیش از ۷۰ درصد از واحد‌های صنفی در زمینه رعایت طرح آزمایشی فعالیت تا ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، یوسف جعفری، رییس اتاق اصناف کرمان از همکاری و پیگیری‌های مستمر رؤسا و اعضای هیئت مدیره اتحادیه‌ها در اطلاع‌رسانی و نظارت بر اجرای مصوبات ستاد استانی کرونا، با تلاش اعضای تحت پوشش اتحادیه‌ها که منجر به همکاری بیش از ۷۰ درصد واحد‌های صنفی کرمان در زمینه رعایت طرح آزمایشی فعالیت تا ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه شده است، تشکر و قدردانی کرد.

او افزود: طبق هماهنگی انجام شده با جانشین ستاد استانی کرونا و به دلیل موفقیت طرح یاد شده، مصوبه فعالیت اصناف تا ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه برای روز‌های آینده و تا اطلاع ثانوی تمدید شد.

جعفری با تاکید بر اینکه تداوم دائمی این طرح، مشروط به رعایت تعطیلی در ساعت اعلام شده است و در صورت بی‌توجهی اصناف، مجددا تعطیلی اجباری برای تمام ساعات روز، از سوی ستاد کرونا اعلام خواهد شد، تصریح کرد: متأسفانه ظرف روز‌های یکشنبه و دوشنبه ۱۱ و ۱۲ آبان، تعدادی از واحد‌های صنفی بعد از ساعت اعلام شده، باز و فعال بودند، که به وسیله گشت‌های بازرسی، تعطیل و پلمب شده‌اند.

او با اعلام اینکه تنها گروه شغلی یک شامل ارائه‌کنندگان مایحتاج عمومی می‌توانند به صورت کامل فعالیت داشته باشند، بیان داشت: بقیه اصناف باید برای تداوم این طرح، حتما محدودیت فعالیت تا ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه را در روز‌های آینده نیز رعایت کنند تا موجب بازگشت تعطیلی کلی نشوند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار