رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: با توجه به اعلام وضعیت سیاه کرونایی محدودیت‌های ترافیکی به مدت دو هفته در شهر‌های کهگیلویه وبویراحمد اعمال می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، سرهنگ خوشوقت رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: با توجه به اعلام وضعیت سیاه کرونایی محدودیت‌های ترافیکی به مدت دو هفته در شهر‌های کهگیلویه وبویراحمد اعمال می‌شود و این محدودیت‌ها طبق مصوبه ستاد کرونا به منظور پیشگیری و مقابله با کرونا در شهرستان‌های کهگیلویه، گچساران و بویراحمد اعمال می‌شوند.

سرهنگ خوشوقت افزود: این محدودیت‌ها از ساعت ۱۶ تا ۲۱ به مدت ۲ هفته در مبادی ورودی به شهر‌های استان اعمال می‌شود.

او با بیان اینکه در این ایام از ورود خودرو‌های غیر بومی نیز به مرکز شهر‌های استان نیز ممانعت می‌شود افزود:رانندگان غیر بومی بر اساس قانون رسیدگی به تخلفات آیین نامه راهنمایی و رانندگی و مصوبه ستاد کرونا ۵۰۰ هزار تومان جریمه می‌شوند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان از اعمال محدودیت‌های ویژه در برخی خیابان‌های شهر یاسوج نیز خبرداد و گفت: فردا خیابان‌های منتهی به میدان جانباز، هفت تیر، خیابان طالقانی، میدان شهدای نیروی انتظامی، خیابان فردوسی مسدود و محدودیت‌های ترافیکی اعمال می‌شود.

سرهنگ خوشوقت افزود: ورود و خروج خودروهای عمومی، انتظامی، امدادی، درمانی، خدماتی، حمل کالاها و مواد اساسی شامل این محدودیت‌ها نمی‌شود.

او با بیان اینکه اعمال این محدودیت‌ها به دلیل جلوگیری از انتشار بیشتر ویروس کرونا و کمک به کادر بهداشت و درمان است گفت: انتظار داریم هم استانی‌ها و رانندگان در اجرای این طرح یاریگر پلیس باشند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.