علی اکبری با اشاره به اجرای طرح ملی آمران سلامت با هدف مبارزه با شیوع کرونا گفت: از ۵ تا ۱۵ آبان ماه امسال ، ۲۱ هزار و ۲۲۲ نفر در سراسر استان ایلام از خدمات این طرح بهره‌مند شده اند.

علی اصغر علی اکبری مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام  با اشاره به اجرای طرح ملی آمران سلامت با هدف مبارزه با شیوع کرونا ،گفت: از ۵ آبان ماه تا کنون ، ۲۱ هزار و ۲۲۲ نفر در سراسر استان ایلام از خدمات طرح ملی آمران سلامت بهره‌مند شده اند.

او بیان کرد: ۱ هزار و ۴۳ نفر روز از اعضای جوانان و داوطلبان جمعیت هلال احمر استان در قالب ۵۱ تیم در طرح آمران سلامت فعالیت کردند و در این مدت ١۹ هزار و ۴۳ عدد ماسک و ١۶۰ لیتر مواد ضد عفونی در بین شهروندان ایلامی توزیع شد.

علی اکبری اظهار کرد: طرح آمران سلامت جهت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و در راستای لبیک به فرمایشات مقام معظم رهبری با هدف ارائه توصیه‌های لازم به هموطنان گرامی با استفاده از ظرفیت اعضای جوانان و داوطلبان جمعیت هلال احمر همزمان با سراسر کشور از ۵ تا ۱۵ آبان ماه در استان ایلام اجرا شد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان ایلام مطرح کرد: از اعضای جوانان، داوطلبان و کارکنان جمعیت هلال احمر استان ایلام که با ایثار و از خودگذشتگی ، در راستای لبیک به ندای مقام معظم رهبری در امر اجرای طرح آمران سلامت در استان ، مردم را به رعایت نکات بهداشتی دعوت کردند، تشکر و قدردانی می کنم.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.