علی اکبری گفت: در جهت پاسخگویی بهتر به حوادث در حوزه کوهستان، تفاهم نامه همکاری بین هلال احمر استان ایلام و هیات کوهنوردی و صعود‌های ورزشی استان منعقد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ علی اکبری مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان ایلام با اشاره به انعقاد تفاهم نامه همکاری بین جمعیت هلال احمر استان ایلام و هیات کوهنوردی و صعود‌های ورزشی استان گفت: با توجه به وظیفه جمعیت هلال احمر در پاسخگویی به حوادث کوهستان و لزوم بهره مندی از ظرفیت و توان هیات کوهنوردی و صعود‌های ورزشی استان ، با هدف ساماندهی و همگرایی تیم‌های تخصصی امداد و نجات در حوادث کوهستان و آمادگی جامعه کوهنوردی برای همکاری دو سویه با جمعیت هلال احمر این تفاهم نامه منعقد شد.

او ادامه داد: بر اساس این تفاهم‌نامه اعضای تیم‌های کوهنوردی استان ضمن عضویت در هلال احمر از دوره‌های آموزش امداد و نجات در سطوح پایه و تخصصی به جهت کسب مهارت و دانش افزایی بهره‌مند خواهند شد.

جلال پاشاپوریان رئیس هیات کوهنوردی و صعود‌های ورزشی استان ایلام نیز ضمن اعلام آمادگی برای همکاری با جمعیت هلال احمر اظهار کرد: این تفاهم نامه برای پوشش بهتر حوادث در کوهستان و سرعت عمل امدادرسانی به حادثه دیدگان موثر خواهد بود و امیدوارم هیات کوهنوردی استان با استفاده از تمام توان و ظرفیت خود بتواند در راستای امداد رسانی به حادثه دیدگان در حوادث کوهستان نقش بسزایی را ایفا نماید.

او مطرح کرد: امیدوار هستیم که با امضای این تفاهم نامه ، گام موثری در جهت ارتقای سطح آمادگی تیم‌های امداد و نجات کوهستان و توسعه آموزش‌های همگانی به جامعه هدف برداشته شود.

انتهای پیام / غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.