مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان ایلام خبر داد;

بهره مندی بیش از ۲۱ هزار نفر از خدمات طرح آمران سلامت در استان ایلام

علی اکبری با اشاره به اجرای طرح ملی آمران سلامت با هدف مبارزه با شیوع کرونا گفت: از ۵ تا ۱۵ آبان ماه امسال ، ۲۱ هزار و ۲۲۲ نفر در سراسر استان ایلام از خدمات این طرح بهره‌مند شده اند.

علی اصغر علی اکبری مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام  با اشاره به اجرای طرح ملی آمران سلامت با هدف مبارزه با شیوع کرونا ،گفت: از ۵ آبان ماه تا کنون ، ۲۱ هزار و ۲۲۲ نفر در سراسر استان ایلام از خدمات طرح ملی آمران سلامت بهره‌مند شده اند.

او بیان کرد: ۱ هزار و ۴۳ نفر روز از اعضای جوانان و داوطلبان جمعیت هلال احمر استان در قالب ۵۱ تیم در طرح آمران سلامت فعالیت کردند و در این مدت ١۹ هزار و ۴۳ عدد ماسک و ١۶۰ لیتر مواد ضد عفونی در بین شهروندان ایلامی توزیع شد.

علی اکبری اظهار کرد: طرح آمران سلامت جهت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و در راستای لبیک به فرمایشات مقام معظم رهبری با هدف ارائه توصیه‌های لازم به هموطنان گرامی با استفاده از ظرفیت اعضای جوانان و داوطلبان جمعیت هلال احمر همزمان با سراسر کشور از ۵ تا ۱۵ آبان ماه در استان ایلام اجرا شد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان ایلام مطرح کرد: از اعضای جوانان، داوطلبان و کارکنان جمعیت هلال احمر استان ایلام که با ایثار و از خودگذشتگی ، در راستای لبیک به ندای مقام معظم رهبری در امر اجرای طرح آمران سلامت در استان ، مردم را به رعایت نکات بهداشتی دعوت کردند، تشکر و قدردانی می کنم.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.