مقصودی‌نژاد از اهداء امکانات و تجهیزات و اقلام بهداشتی و حفاظتی توسط خیرین نیکوکار حوزه سلامت به بیمارستان امام خمینی (ره) شهر ایلام به ارزش ۵ میلیارد ریال خبر داد.

عادل مقصودی‌نژاد رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ گفت:با رایزنی‌هایی که با صمدزاده مدیرعامل محترم شرکت فجر شاهد در استان تهران داشته ام، ایشان تعداد ۴ دستگاه اکسیژن ساز پرتابل با ظرفیت ۵ لیتر در دقیقه به بیمارستان اهدا کردند.

او اظهار کرد:همچنین خیر نیکوکار تعداد ۱۳ هزار ماسک سه لایه، ۳هزار ماسک N۹۵ و ۳۰۰ دست لباس حفاظتی، ۳۰۰ دست لباس ایزوله و تعداد زیادی شیلد و عینک محافظ جهت جلوگیری از ابتلای کارکنان به بیماری کرونا و پنجاه گالن بیست لیتری ضد عفونی سطوح به بیمارستان اهدا نموده‌اند.

مقصودی‌نژاد بیان کرد:با توجه به هماهنگی‌های به عمل آمده از سوی ایشان با بعضی از شرکت‌ها و مکاتباتی که با ایشان در این رابطه داشته ام، مقرر گردیده که تعداد ۵۰ هزار ماسک سه لایه در آینده‌ای نزدیک به معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ایلام جهت توزیع در خانه‌های بهداشت استان تحویل گردد.

او ادامه داد:با هماهنگی‌های این خیر نیکوکار با موسسه (تات)، تعداد ۳۰۰ هدیه کارت سه میلیون ریالی به پرسنل شاغل در بخش‌های کرونا اهداء شده و مقدمات توزیع آن در شرف انجام است.

مقصودی‌نژاد اضافه کرد:همچنین با هماهنگی‌های انجام شده توسط  صمدزاده خیر نیکوکار حوزه سلامت در آینده‌ای نزدیک تعداد ۳۰ عدد کپسول اکسیژن با ظرفیت ۴۰ یا ۵۰ لیتری بیمارستان امام (ره) اهداء خواهد شد.

رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) ایلام یادآور شد:در تلاشیم که بیش از این از ظرفیت خیرین سلامت در جهت خدمت به مردم و بیماران بهره ببریم و در این راستا نیز رایزنی‌هایی انجام داده ایم و ان شاءالله بتوانیم در سایه حمایت مسئولان دانشگاه امکانات و تجهیزات و اقلام بهداشتی و حفاظتی بیشتری جذب کنیم.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.