مراسم تشییع و بدرقه اولین شهید مدافع سلامت در استان ایلام برگزارشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ با حضور مسئولان استانی، مسئولان و پزشکان و کارکنان حوزه‌های مختلف دانشگاه علوم پزشکی؛ مراسم تشییع و بدرقه پیکر شهیده افسانه حسنوند عموزاده اولین شهید مدافع سلامت استان ایلام در بیمارستان امام خمینی (ره) با رعایت فاصله گذاری و نکات بهداشتی برگزار شد.

 آمبولانس حامل پیکر شهیده حسنوند عموزاده در محوطه بیمارستان امام خمینی (ره) ایلام توسط مسئولان استانی، مسئولان و پزشکان و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی با نثار شاخه گل بدرقه و به سوی دیارش شهرستان دره شهر جهت خاکسپاری راهی شد.

در حاشیه این آیین تجلیل و بدرقه شهید سلامت؛ کریمیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام ضمن تسلیت شهادت این پزشک فداکار به عموم مردم استان و جامعه پزشکی و خانواده ایشان گفت:مرحومه حسنوند عموزاده از ابتدای شیوع بیماری کرونا در کنار بیماران و مردم برای مبارزه با بیماری کرونا حاضر بوده اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام اعلام کرد:ایشان یکی از پزشکان شایسته و مومنه‌ای بودند که با اعتقادی راسخ با از خودگذشتگی برای حفظ جان مردم و بهبودی بیماران نهایت تلاش خود را به کار بستند.

او اظهرار کرد: او در اجرای وظایف و رسالت کاری خود در سخت‌ترین شرایط ممکن همواره جهت خدمت به مردم حاضر بودند.

کریمیان افزود:از خصوصیات حسنه و اخلاقی ایشان این بود که هیچ وقت برایشان مهم نبود که بیماری کرونا چقدر خطرناک است و از جان و دل برای سلامت مردم و بیماران مایه گذاشت و از ابتدای شیوع بیماری کرونا بیماران را ویزیت می‌کرد و الان هم این خدمت صادقانه به مردم شریف استان را با شهادت و نثار جانش تکمیل کرد.

او عنوان کرد:همه همکاران ما اعم از پزشک و پرستار و عوامل خدمت رسان برای مقابله با بیماری کرونا پای کار هستند و هیچ گاه در این عرصه کوتاهی نداشته‌اند بلکه با ایثار و فداکاری خود را وقف مردم سلامت مردم نمودند که از تلاش‌های آنان به شایسته‌ترین وجه ممکن تقدیر و تشکر می‌کنم.

کریمیان اضافه کرد:از افتخارات ما این است که همکاران ما در تمام سختی‌ها در کنار مردم هستند و در ایام شیوع بیماری کرونا نیز با نثار جان خود به مردم خدمت می‌کنند.

او بیان کرد:ما از مردم شریف استان انتظار داریم که در حال حاضر که آمار بیماری کرونا بالاست و تعداد بستری در بیمارستان‌ها نیز افزایش چشمگیری داشته؛ تمام همکاران ما با تمام وجود پای کار هستند، اما این ویروس درمان ندارد و مهمترین راه پیشگیری از ابتلاء و رعایت نکات بهداشتی است تا بتوانیم بر این بیماری غلبه کنیم.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.