سال‌هاست که با مکر و تحریف با اندیشه و فکر ما بازی می‌کنند و فقط گاهی دم خروس بیرون میزند و مکر روباه پیر آشکار می‌شود.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، صادق حاتمی، فعال رسانه‌ای مشهدی در یادداشتی به تحلیل تیتر غیرواقعی «بی بی سی فارسی» و «من و تو» درباره خبر بازداشت فرد توهین کننده به مقدسات پرداخت و نوشت: سال‌هاست که با مکر و تحریف (گفتن بخشی از واقعیت و حذف بخشی دیگر) با اندیشه و فکر ما بازی می‌کنند و فقط گاهی دم خروس بیرون میزند و مکر روباه پیر آشکار می‌شود.


بیشتربخوانید


از انگلیسی‌ها و مدعیان حقیقت گویی توقعی نیست؛ سالهاست که همین روال را داشته اند

توهین به مقدسات تحت هر شرایطی محکوم است، از هر که سر بزند...! اما این‌ها چرا «توهین» را به «انتقاد» و «جرم و خطای آشکار» را «اتهام» خوانده اند؟ چرا حرکت خودجوش و منطقی و به دور از خشونت و هوچی‌گری و بی ادبی جوانان و مردم دین‌مدار و غیور را به «حرکت تندرو‌های مذهبی» تاویل کرده اند؟

پاسخ یک چیز است، «قلب حقیقت و فریب مردم» حرف‌های زدنی را درباره اقدام شنیع و زشت این ورزشکار گفته اند و بطور طبیعی مسیر حقوقی و قانونی خودش را هم طی می‌کند.

اما آنچه باقی می‌ماند اینکه بیایید باور کنیم این رسانه‌ها آبی برای ما (مردم، ایران، انقلابی...) گرم نمی‌کنند و این فریب کاری بار اول آنها نیست و بار آخر هم نخواهد بود... پس «سواد رسانه‌ای» خود را بالا ببریم.

منبع: فارس

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار