مدیرعامل شرکت گاز قم گفت: موتورخانه مشترکان خانگی و تجاری گاز قم به‌صورت رایگان اصلاح و بهینه‌سازی می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، علیرضا نصیری، مدیرعامل شرکت گاز قم از اصلاح رایگان موتورخانه‌های مشترکین خانگی و تجاری گاز در قم خبر داد و گفت:به منظور اجرای طرح ملی اصلاح و بهینه‌سازی موتورخانه‌ها، نسبت به تنظیم شعله مشعل، نصب رسوب‌گیر و عایق‌کاری موتورخانه مشترکان خانگی و تجاری اقدام خواهد شد.

او افزود: اصلاح و بهینه‌سازی موتورخانه‌ها صرفه‌جویی حدود ۱۰ درصدی در مصرف سوخت موتورخانه‌ها خواهد داشت و اعتبار لازم برای این طرح از محل قانون بودجه تامین خواهد شد.

مدیرعامل شرکت گاز قم با بیان این که کاهش مصرف سوخت موتورخانه‌ها، هزینه مشترکان را نیز کاهش خواهد داد، عنوان کرد: کاهش مصرف گاز به چرخ اقتصاد کشور کمک خواهد کرد و از سوی دیگر با کاهش آلودگی هوا، آسیب کمتری به محیط‌زیست وارد می‌شود.

نصیری بیان کرد: شهروندان قمی که واحد‌های خانگی یا تجاری آن‌ها مجهز به موتورخانه است، می‌توانند با ورود به سایت شرکت ملی گاز ایران به نشانی www.nigc.ir، در قسمت بهینه‌سازی موتورخانه‌ها ثبت‌نام و در این طرح مشارکت کنند.

به گفته او، مسئولیت انجام تمامی مراحل بعد از موافقت‌نامه و مسئولیت انجام صحیح پروژه بر عهده مجری طرح است.

او عنوان کرد: میزان مصرف گاز در هفت ماه امسال در قم، یک هزار و ۴۱۴ و در مدت مشابه پارسال، یک هزار و ۳۳۲ میلیون مترمکعب بوده است.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار