مسئول روابط عمومی اورژانس فسا از کشته و مصدوم شدن ۳ نفر بر اثر برخورد دو دستگاه موتورسیکلت در بخش ششده و قره بلاغ فسا خبر داد.

افضلی فر مسئول روابط عمومی مرکز فوریت‌های پزشکی اورژانس فسا در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، از برخورد دو دستگاه موتورسیكلت در بخش ششده و قره بلاغ فسا حد فاصل سه راهی قاسم آباد خبر داد.

او گفت: شدت این تصادف به حدی بود که یکی از راکبان موتورسیکلت در دم جان باخت و دو مصدوم دیگر، به علت ایست قلبی تنفسی یکی از آنان حین انتقال، به نزدیک‌ترین مرکز درمانی منتقل شد، اما علی رغم تلاش پرسنل مرکز درمانی دوگان و اورژانس ۱۱۵ یکی از آنان فوت شد.

افضلی فر با بیان اینکه سن این دو جوان موتورسوار در حدود ۲۰ ساله بود، افزود: راکبان‌موتور باید هنگام موتور سواری ضمن رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی از کلاه ایمنی استفاده کنند.

او با بیان اینکه عوامل انسانی در کاهش تصادفات، نقش موثری دارند، به همه رانندگان وسایل نقلیه توصیه کرد: ضمن نمایش فرهنگ رانندگی، با رعایت کامل قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی ضریب ایمنی خود را بالا برده تا شاهد چنین حوادث تلخ و ناگوار در جامعه نباشیم.

مسئول روابط عمومی مرکز فوریت‌های پزشکی اورژانس فسا گفت: علت و چگونگی وقوع این حادثه از سوی پلیس راه فسا در دست بررسی است.

شهرستان فسا در فاصله ۱۳۰ کیلومتری جنوب شرقی شیراز قرار دارد.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار