مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری، از صدور هنر کارت و واریز کمک هزینه بیکاری ناشی از شیوع ویروس کرونا خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، ابراهیم شریفی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: بیش از یک هزار و ۵۰۰ نفر هنرمند استان عضو صندوق اعتباری هنر هستند که از لحظه اطلاع رسانی حدود یک هزار و ۲۰۰ نفر در سامانه هنر کارت ثبت نام کردند.

او افزود: به همت مدیرعامل صندوق اعتباری هنر و به مناسبت میلاد پیامبر اعظم (ص) در مرحله اول برای برخی از این ثبت نام کنندگان از سوی بانک عامل افتتاح حساب انجام شد که طی یک هفته آینده پس از اطلاع رسانی برای این هنرمندان ارسال می‌گردد.


بیشتر بخوانید


شریفی اضافه کرد: کمک هزینه شیوع ویروس کرونا که مبلغ یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است نیز به حساب متصل هنر کارت آن‌ها واریز خواهد شد.

او ادامه داد: هنرکارت، کارت شناسایی هنرمندان عضو صندوق اعتباری هنر است و تمامی خدمات صندوق از جمله تسهیلات بدون بهره، بلاعوض و بیمه تکمیلی از طریق این کارت که عضو شبکه شتاب بانکی کشور است به هنرمندان، نویسندگان و روزنامه نگاران ارائه می‌شود.

شریفی گفت: با همراهی بانک عامل هنرکارت طی چند مرحله برای اعضا صادر و توزیع خواهد شد و متعاقباً اطلاعات تکمیلی در خصوص جزییات دریافت این کارت از طریق ارسال پیامک اطلاع رسانی می‌شود.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار