عُرف گفت: ریل گذاری‌ که معتمدیان در خراسان جنوبی انجام داده را تغییر نخواهیم داد و ملانوری در همین مسیر حرکت خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند،  عرف، معاون سیاسی وزارت کشور امروز در مراسم تکریم و معارفه استانداران خراسان جنوبی گفت: ملانوری، استاندار جدید یکی از کسانی است که شناختی از ظرفیت‌ های خراسان جنوبی دارد و این نشان از توانمندی او دارد.

او با اشاره به اینکه معتمدیان استاندار سابق خراسان جنوبی، زحمات خوبی برای استان کشیده است، افزود: همین که مردم از خدمات ایشان راضی اند، کفایت می‌ کند.

عُرف با بیان اینکه معتمدیان خدمت بی دریغی در استان داشته است، بیان کرد: ملانوری در سطح ملی و استانی کار کرده و این مسیر را دنبال می‌کند.

معاون سیاسی وزارت کشور  تصریح کرد: ریل گذاری‌ ای که معتمدیان در خراسان جنوبی انجام داده اند را تغییر نخواهیم داد و ملانوری در همین ریل حرکت خواهد کرد.

او  تصریح کرد: استانداران در سطح کشور در مسیر و ریل گذاری ‌ای که توسط مقام معظم رهبری صورت گرفته یعنی در سه اولویت مهم اقتصاد، امنیت و فرهنگ و اخیرا هم سلامت حرکت خواهند کرد.


بیشتر بخوانید


عرف گفت: سه استاندار خراسان بزرگ با هم جلسات منطقه ‌ای برگزار و از ظرفیت ‌های هم استفاده خواهند کرد.

معاون سیاسی وزارت کشور افزود: این ابتکار خوبی است و معتمدیان، ملانوری و شجاعی (استاندار خراسان شمالی)، این مسیر را دنبال خواهند کرد چراکه برای پیشبرد کار منطقه‌ای و تفکر منطقه ای، این مهم، به کار‌ها سرعت می ‌بخشد.

او بیان کرد: کشور در شرایط خطیری از دید رهبری است، کارگزاران نظام  در این مسیرِ دریای مواج و طوفان زده، وحدت و انسجام را باید حفظ کنند.

عرف با اشاره به انتخابات آمریکا، تصریح کرد: کسانی که ادعا داشتند که دیگران از آن‌ها یاد بگیرند خودشان در دموکراسی گرفتار به فساد درون سیستمی شده اند و نمی ‌پذیرند.

معاون سیاسی وزارت کشور گفت: متاسفانه می‌بینیم برخی افراد سخنان و رفتاری دارند که مردم را نا امید می ‌کنند، بنابراین همه باید تلاش کنیم تا کار را پیش ببریم.

او در پایان برای معتمدیان آرزوی توفیق کردو گفت:  انتظار داریم ملانوری با روحیه جوانی و تلاشی که دارد، مسیر توسعه استان را پیش ببرد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.