استاندار خراسان جنوبی

سیاسی بازی مشکلی از مردم حل نمی‌کند

ملانوری با بیان اینکه همراه شدن با گرایش‌های سیاسی و جناح بازی و سیاسی بازی مشکلی از مردم دوا نمی‌کند، گفت: روند رو به توسعه و رو به رشدی که در زمان معتمدیان به وجود آمده، ادامه خواهد داشت.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند،  ملانوری شمسی استاندار خراسان جنوبی در شورای اداری و مراسم معارفه استانداران خراسان جنوبی گفت: خدمت به مردم خراسان جنوبی توفیقی بود که نصیب من شد، امروز شاهد رضایت مندی مردم از خدمات استاندار سابق هستیم که در واقع زضایت مندی از نظام اسلامی و دولتی است که آن را مدیون خون شهداء هستیم.

او با بیان اینکه امروز با توجه به شرایط کشور، همراه شدن با گرایش‌های سیاسی و جناح بازی و سیاسی بازی مشکلی از مردم و جامعه ما دوا نمی‌کند، افزود : توفیق خدمت زمانی به سرانجام خوب می‌رسد که انسان صادقانه به مردم خدمت کند.

ملانوری تصریح کرد: در طول سال‌های گذشته مسئولیت مستقیم انتخاب مدیران را داشته ام و در دو سال اخیر یکی از سوابق من بررسی صلاحیت‌ها فرمانداران ومعاونین سیاسی استانداری‌ها بود که در این بررسی ها، آشنایی به ضوابط کاری و حوزه مسئولیتی و علم به موضوع، انگیزه کافی و حُسن خلق و مردمداری مدیران را مدنظر قرار داده ایم.

استاندار خراسان جنوبی مدیران را به دانش بیشتر در حوزه مسئولیت توصیه کرد و گفت: انگیزه بالا برای کار و حسن خلق در کار مهم است و یک مدیر انقلابی باید با علم به موضوع کار کند و با حُسن اخلاق به توسعه و پیشرفت یک منطقه بپردازد.

او تصریح کرد: همجواری با ۶ استان و افغانستان می‌تواند استان خراسان جنوبی را برای گردشگری تاریخی، فرهنگی، علمی و سلامت و ظرفیت مرز آن را متحول کند.


بیشتر بخوانید


استاندار خراسان جنوبی گفت: ادامه روند رو به توسعه و رو به رشدی که در زمان معتمدیان به وجود آمده، ادامه خواهد داشت، فقط خلبان جابه جای شده و این هواپیما نشت و برخوستی هم نخواهد داشت.

ملانوری گفت: با سه محور تدبیر، تلاش و توسعه در استان خراسان جنوبی گام برخواهیم داشت تا به توسعه همه جانبه برسیم.

او با اشاره به ظرفیت‌ها و پتانسیل‌ها و کمبود‌های خراسان جنوبی گفت: یکی از ظرفیت‌های استان این است که دانش و اطلاعات خوبی داشته باشیم، و توسعه با برنامه ریزی، همت، همدلی و همراهی محقق می‌شود، بنابراین از همه اقشار مردم و شخصیت‌های علمی، نمایندگان مجلس، علما و بزرگان، سرمایه گذاران و جوانان خراسان جنوبی برای کمک به توسعه استان دعوت می‌شود.

استاندار خراسان جنوبی بزرگترین سرمایه خراسان جنوبی را منابع انسانی عنوان کرد و افزود: استان خراسان جنوبی دارای پدران علمی زیادی است که در داخل و خارج از کشور و در مجامع علمی دارای جایگاه هستند، همچننی ظرفیت‌های توسعه‌ای همانند معادن، بخش کشاورزی و گردشگری این استان بسیار غنی است که باید بهره برداری از این ظرفیت‌ها بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

ملانوری با اشاره به اینکه خراسان جنوبی، سومین استان پهناور و کم باران کشور است، در استفاده از روش‌های نوین می‌توان در بحث فناری محصولات استراژیک عناب، زعفران و زرشک حرفی برای گفتن داشت.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.