مدیرکل بنادر و دریانوردی خوزستان از بارگیری بیش از ١۶ هزارتن محموله دانه روغنی و روغن خوراکی طی ٢۴ ساعت گذشته در بندر امام خمینی (ره) خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، عادل دریس مدیرکل بنادر و دریانوردی استان خوزستان و مدیر منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی (ره) با اشاره به خروج بیش از ٣۶ هزار تن انواع کالای اساسی طی ۲۴ ساعت گذشته گفت: تخلیه و بارگیری انواع کالا‌های اساسی از جمله دانه‌های روغنی و روغن خوراکی با بهره‌گیری از انواع وجوه حمل و نقل ریلی و جاده‌ای ادامه دارد.

او افزود: به منظور تنظیم بازار مصرف، نزدیک به ۵٠٠ هزار تن دانه روغنی و روغن خوراکی در انبار‌ها و مخازن این مجتمع بزرگ بندری پس از تخلیه از کشتی نگهداری می‌شود تا پس از طی کردن تشریفات گمرکی به مبادی مصرف ارسال شود.

دریس همچنین با اشاره به نگهداری بیش از ٢ میلیون و ٨١٠ هزار تن انواع کالای اساسی در بندر امام خمینی (ره) اظهار داشت: امیدواریم با همکاری و هم‌افزایی دستگاه‌های ذیربط این کالا‌ها به تدریج ترخیص و خارج خواهد شد.

بندر امام خمینی (ره) به عنوان یکی از مهم‌ترین کانون‌های تخلیه و بارگیری کالا‌های اساسی با ظرفیت ٢٠ میلیون تن در سال، نقش مهمی در زنجیره تأمین کالا‌های اساسی ایفا می‌کند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.