دستگاه تصفیه آب انواع مختلفی دارد و دارای فیلترهایی در داخل دستگاه است که سبب پاکسازی آب می شوند.

به گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، حتما جمله ی معروف آب مایه ی حیات است را به دفعات شنیده اید. زندگی بدون آب غیرممکن است، خصوصا آب آشامیدنی زندگی نوع بشر به آن وابسته است. آب در تصفیه خانه های عمومی تصفیه و پاکسازی شده و به سیستم لوله کشی آب آشامیدنی وارد می شود. اما در این آب همچنان برخی آلاینده های آب مثل کلر، نیتریت و غیره در آن وجود دارند. به همین علت بهتر است برای بهبود سطح کیفی آب آشامیدنی از دستگاه تصفیه آب خانگی در منازل استفاده شود. دستگاه تصفیه آب انواع مختلفی دارد و دارای فیلترهایی در داخل دستگاه است که سبب پاکسازی آب می شوند.

عموما انواع دستگاه تصفیه آب دارای شش فیلتر هستند که آنها را شش مرحله ای می گویند و برخی دیگر دارای هفت فیلتر هستند و هفت مرحله ای گفته می شوند. مهم ترین فیلترهای دستگاه تصفیه آب که در همه ی نمونه های آن مشترک است عبارت هستند از: فیلتر پروپیلن یا فیلتر PP، فیلتر کربن پودری یا فیلتر UDF، فیلتر کربن بلاک یا فیلتر CTO، فیلتر ممبران membrane، فیلتر پست کربن و فیلتر مینرال. در ادامه به کاربرد دستگاه تصفیه آب خانگی، بررسی بهترین برند دستگاه تصفیه آب یعنی تصفیه آب سافت واتر Soft Water، تصفیه آب سی سی کا  CCK، تصفیه آب آکواپرو Aqua PRO می پردازیم. همچنین کمی در مورد نمایندگی دستگاه تصفیه آب و نیز نحوه ی خرید دستگاه تصفیه آب خانگی از شرکت راد گستر نوین صحبت خواهیم کرد، پس  با ما همراه باشید.

کاربرد دستگاه تصفیه آب خانگی چیست؟

این دستگاه ها بیشتر برای از بین بردن و گاها کم کردن مواد اضافی موجود در آب که موجب بروز مشکل برای بدن انسان می شود به کار میروند. ابن مواد عبارت هستند از: کلر و ترکیبات بیماری زای آن، انواع فلزات سنگین مانند سرب و غیره ، آلودگی های میکروبی و سختی آب. به صورت کلی می توان گفت کاربرد این دستگاه ها همانطور که از نام آنها بر می آید تصفیه کردن آب است اما تفاوت آنها در نحوه ی انجام این تصفیه با توجه به فیلترهای سازنده شان و از بین بردن انواع آلاینده های آب است.

برای مثال یکی از انواع فیلترها فیلتر کربنی است که قادر است خیلی خوب کلیه ی مواد آلی موجود در آب و نیز کلر که یکی از خطرناک ترین و آسیب رسان ترین مواد موجود در آب است را تصفیه کند. این فیلتر به وسیله ی پروسه ی جذب سطحی کار می کند. یعنی آب از درون این فیلتر عبور کرده و در حین این عبور به وسیله ی نیروی جذب سطحی که بین فیلتر کربن و ذراتی که در آب به صورت معلق وجود دارند به وجود می آیند آنها جذب فیلتر شده و در نهایت آب تمیز و فاقد هرگونه آلاینده باقی می ماند. یکی دیگر از کاربردهای این دستگاه ها این است که کیفیت آب مصرفی را بهتر کرده و حتی طعم و رنگ و بوی آن را بهبود میبخشند.

بهترین برند دستگاه تصفیه آب

انواع دستگاه تصفیه آب توسط برندهای مختلفی به تولید می رسند که یکی از بهترین انواع این دستگاه ها را می توان دستگاه تصفیه آب تایوانی دانست. از جمله با کیفیت ترین برندها در این زمینه می توان به دستگاه  تصفیه آب سافت واتر Soft Water، تصفیه آب سی سی کا  CCK و تصفیه آب آکواپرو Aqua PRO اشاره کرد. در ادامه به معرفی مختصر هر یک از این دستگاه های تصفیه آب تایوانی میپردازیم.

دستگاه  تصفیه آب سافت واتر Soft Water

برند سافت واتر را می توان در شمار با قدمت ترین برندها در زمینه ی تولید دستگاه های تصفیه آب به شمار آورد. این برند تایوانی است و تحت لیسانس کشور آمریکا به تولید می رسد. دستگاه های ساخت این برند از شیوه ی اسمز معکوس برای تصفیه ی آب و فیلتر کردن آن از آلاینده ها استفاده می کند. در اسمز معکوس که روشی تایید شده از سوی سازمان بهداشت جهانی است مولکول های سالم آب که اصطلاحا به آنها اشباع نشده گفته می شوند  از مولکول های اشباع شده و دارای آلاینده جدا می شود و در نتیجه آب تصفیه می شود. این برند دارای مجوزها و تاییدیه هایی مختلفی است که از جمله ی آنها می توان به  تاییدیه NSF تصفیه آب، ISO, CE و FDA اشاره کرد. دستگاه های تصفیه آب سافت واتر دارای فیلتر 6 مرحله ای بوده و می تواند همه ی املاح مفیدی که در آب به آن نیاز است و حین تصفیه از آب گرفته شده است را دوباره به آن برگرداند.

 تصفیه آب سی سی کا  CCK

این برند تایوانی که تحت لیسانس کشور آمریکا است یکی از جدیدترین ها در زمینه ی تولید دستگاه تصفیه ی آب است. شیوه ای که این برند برای تصفیه ی آب در دستگاه های خود بکار میبرد اسمز معکوس همراه با یونیزه کردن و اکسیژن رسانی به آب است. این دستگاه در انواع 6 مرحله ای دارای فیلتر مینرال، 7 مرحله ای دارای فیلتر یونیزه کردن قلیایی آب و 8 مرحله ای دارای فیلتر اکسیژن سازی و انرژی دهی به آب موجود است. این دستگاه فیلتر بسیار قدرتمندی داشته و قادر است کلیه ی آلاینده ها از جمله آرسنیک، نیترات، نیتریت و سایر مواد مضر را از آب بگیرد.

تصفیه آب آکواپرو Aqua PRO

مشاوره و راهنمای خرید اینترنتی دستگاه تصفیه آب

 آکوا پرو نیز مانند دو برند قبلی یاد شده تایوانی و تحت لیسانس آمریکا است. این برند دستگاه های تصفیه ی آب 6 مرحله ای تا دستگاه تصفیه ی 10 مرحله ای را ارائه می دهد. همه ی دستگاه های آکواپرو دارای قسمت های مشترکی هستند که عبارتند از: مخزن تصفیه آب، پک فیلتر های تصفیه آب، شیر اهرمی، پمپ دستگاه و گیج فشار. مخزن ارائه شده برای کلیه ی دستگاه های این برند از نوع آنتی باکتریال است.

 نمایندگی دستگاه تصفیه آب

یکی از مطمئن ترین راه های خرید دستگاه تصفیه آب تهیه ی آن از نمایندگی های مجاز است. خرید از نمایندگی ها کمک می کند تا تجربه ی خرید خوبی داشته باشید. اگر از نمایندگی خرید خود را انجام دهید می توانید از مشاوره خرید دستگاه تصفیه آب نیز بهره مند شوید. همچنین می توانید با مقایسه ی قیمت دستگاه تصفیه آب مختلف نسبت به خرید بهترین آنها چه از نظر کیفی و چه از نظر بودجه ای که در اختیار دارید اقدام کنید. همچنین با خرید از نمایندگی های معتبر می توانید از بابت خدمات پس از فروش و ضمانت نامه ی محصول اطمینان خاطر حاصل کنید و اگر احیانا مشکلی برای دستگاه شما پیش آمد سرویس کارهای مجاز نمایندگی ملزم به رفع آن هستند. یکی از نمایندگی های مجاز برای خرید انواع دستگاه تصفیه آب شرکت راد گستر نوین است.

مشاوره و راهنمای خرید اینترنتی دستگاه تصفیه آب

خرید دستگاه تصفیه آب خانگی

شرکت راد گستر نوین یکی از اصلی ترین وارد کننده ها و نمایندگی های پخش بهترین و با کیفیت ترین انواع دستگاه های تصفیه آب از جمله دستگاه های تایوانی است. از نمونه ی برندهایی که این شرکت به بازار عرضه می کند عبارت است از آکوا، سافت واتر، آکوا پرو، سی سی کا و غیره. برای خرید دستگاه تصفیه آب از شرکت راد گستر نوین کافی است به صفحه ی محصولات این شرکت وارد شوید و آنجا با انتخاب دستگاه موردنظرتان نسبت به سفارش آن اقدام کنید. همچنین این شرکت امکان خرید نقد و اقساطی را برای مشتریان خود فراهم آورده است که شما می توانید با توجه به بودجه و قدرت خرید خود هر یک از این روش ها را انتخاب کنید.

 

انتهای پیام/ 

 

برچسب ها: نبض بازار ، تصفیه آب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۱ ۲۲ آبان ۱۴۰۰
در این دوره بی آبی، لطفا از دستگاه های تصفیه آب بدون پساب استفاده کنید
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۸:۵۲ ۱۸ آبان ۱۳۹۹
سلام
دستگاه تصفیه آب به آبی برای تهران مورد نیاز هست اصلا ؟
آخرین اخبار